wwwerner Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det noen store forskjeller mellom Fifa 08, og Fifa 07? Har EA Sport endelig begynt å lage ekte folk på tribunen, og ikke bare papp-plater? Endret 4. september 2007 av wwwerner
Armageddon Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Fortsatt papp ja. Grafisk så har ikke EA gjort en dritt. Om man har spilt 07 vil man merke noen forskjeller med 08, men tror ikke det er noe som ikke kunne ha blitt gjort i en patch til 07 om du skjønner. Be a Pro blir vel den største forskjellen da. edit: Det jeg likte godt med demoen var at man kunne ta kontroll over keeperen når som helst. Ble veldig overrasket når jeg fikk keeperen min utvist. Da kan man faktisk sette utespillere i mål. Endret 4. september 2007 av Armageddon
danno_O Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 edit: Det jeg likte godt med demoen var at man kunne ta kontroll over keeperen når som helst.9423822[/snapback] Hvilken knapp trykker man på for å styre keeperen?
Konstabel Snabel Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Er vanskeligere å få til frispark/corner, og å beregne innlegg etc nå. (muligens bare crappy demo da). Spillerne ser endel bedre ut imo.
Armageddon Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 edit: Det jeg likte godt med demoen var at man kunne ta kontroll over keeperen når som helst.9423822[/snapback] Hvilken knapp trykker man på for å styre keeperen? 9424635[/snapback] Trykk skift-knappen når du ikke har ballen.
fpsplayer Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Bytter jo spiller med S på 07, her byttet man med Q tror jeg det var. Det var vanvittig uvant. Jeg kommer helt ut av rytmen når jeg må trykke på Q. Jeg bruker ofte knappen for å bytte spiller.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Bytter jo spiller med S på 07, her byttet man med Q tror jeg det var. Det var vanvittig uvant. Jeg kommer helt ut av rytmen når jeg må trykke på Q. Jeg bruker ofte knappen for å bytte spiller. 9427036[/snapback] Ja, det var unødvendigt. Mye lettere og bruke "s"
fpsplayer Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Dette må vel gå an å fikses? Bytte fra Q til S
fpsplayer Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 (endret) Hadde en vanvittig perle med Eto'o nå. På det nederste bilde ser du hvor han skøyt fra. Ballen gikk helt oppi krysset. Endret 5. september 2007 av fpsplayer
Armageddon Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Tror at skudd på mål kommer mye mer an på hvor mye flaks man har. På 07 kunne man sikte hvor som helst, og ballen ville bare skru seg mer. I 08 er presisjon nøkkelordet, og det oppnås skjelden med tastaturet.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Dette må vel gå an å fikses? Bytte fra Q til S 9430489[/snapback] Jeg fikk det ikke til!
fpsplayer Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Hvor mye vinner dere når dere spiller demoen? Har ikke klart å vunnet mer enn 3-1. Vanskeligere å score mål.
danno_O Skrevet 5. september 2007 Forfatter Skrevet 5. september 2007 Hvor mye vinner dere når dere spiller demoen? Har ikke klart å vunnet mer enn 3-1. Vanskeligere å score mål. 9434483[/snapback] Jeg har bare vunnet 1-0 jeg nå hittil.
fpsplayer Skrevet 5. september 2007 Skrevet 5. september 2007 Det er sykt vanskelig! Går jo ikke an å kontro, for spissene mine ligger altfor lavt og forsvarslinja til motstanderne ligger også veldig lavt. Er umulig å komme forbi de.
danno_O Skrevet 6. september 2007 Forfatter Skrevet 6. september 2007 (endret) Scora et herlig mål akkurat nå. Ikke sikkert dere skjønner helt hvor langt opp i krysset det er. Jeg utfordrer dere til å slå meg Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 6. september 2007 av danno_O
Armageddon Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Jeg utfordrer deg, men siden det ikke er online, kan jeg ikke slå deg. Så du får bare ta meg på ordet. Skal spille litt nå, så du skal få noen enda finere mål..
fpsplayer Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Vi må få til en onlineliga eller noe når fifa 08 kommer ut i slutten av måneden, så skal vi se hvem som slår hvem.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2007 Skrevet 6. september 2007 Vi må få til en onlineliga eller noe når fifa 08 kommer ut i slutten av måneden, så skal vi se hvem som slår hvem. 9438110[/snapback] hva med fifa07?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå