Rubyred Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hei. Har en ny pc fra komplett,no, som har fungert helt topp i en uke. Når den ble slått på i dag kommer det bare en rekke pip, og skjermen er svart. Er det noen som kan hjelpe.
MrQuote-on-Quote Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Skjermkortet har vel tatt kvelden. Pipene du hører er hovedkortets måte å fortelle at noe er galt. Hvis det fulgte med en brukermanual til hovedkortet kan du se der om det står hva pipene betyr, du må telle dem og sjekke. Men siden det er en ny pc fra komplett.no så er det vel egentlig bare å ta kontakt med dem.
Rubyred Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 (endret) Blir nok å ta kontakt med komplett, men ville se om det lot seg gjøre å finne feilen. Å sende den tilbake tar fort 2-3 uker. har vært på hjemmesiden til MSI uten at det ga resultat. Lastet ned en mer detaljert manual, men det stod ikke noe om dette. HK er MSI K9N SLI, og det piper 8 ganger. Endret 27. august 2007 av Rubyred
Bandaloginzih Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Ring Komplett på Support tlf. dems. Ettersom dette er et problem som har kommet såpass fort så ville jeg bedt om å få en tekniker hjem på døra! Når jeg kjøpte PC fra Komplett hadde jeg problem med RAM'en 1. års tid etterpå, ringte komplett, og et par dager senere kom det en tekniker som byttet RAM. 2 min etterpå så fungerte alt fett igjen, og han dro uten å kreve ei krone for det =) PS: Siden det er en helt ny maskin ville jeg ikke åpnet den for å fikle på den selv ettersom du "kan" miste garanti ol. ved å åpne den.... LangZ Endret 28. august 2007 av langz
MrQuote-on-Quote Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 Blir nok å ta kontakt med komplett, men ville se om det lot seg gjøre å finne feilen. Å sende den tilbake tar fort 2-3 uker. har vært på hjemmesiden til MSI uten at det ga resultat. Lastet ned en mer detaljert manual, men det stod ikke noe om dette. HK er MSI K9N SLI, og det piper 8 ganger. 9373499[/snapback] Siden MSI bruker AMIBIOS sjekka jeg på siden deres og fant denne manualen, der det står at ved 8 pip i POST-BIOS er det "Display memory error (system video adapter)". Så ja, det er problemer med grafikkortet. Du må nok dessverre få komplett.no til å fikse dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå