Gå til innhold

Bilde fra PC til TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg en Samsung 40" M87 TV med full HD, og jeg har i første omgang tenkt å koble den til Pc'en. Dette tenkte jeg skulle kjøpe et DVI til HDMI adapter og en ca 2-3 meter lang HDMI kabel til. Så jeg spurte en person om hva han anbefalte. Da fortalte han meg at jeg burde legge 600-700 kr i kabelen, og at billige kabler ikke støtter 1080p.

Stemmer dette? Og kom gjerne med anbefalinger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trokke det er kablen det kommer annpå når det kommer til støtte. God kabel har jo som regel god kvalitet da. Så det kan jo være lurt og legge litt penger i kabler. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei,

Jeg kjøpte samme Samsung som deg og lurer på om du har fått kjøpt kabel, og hvordan løsningen ble. Jeg har også DVI ut på skjermkortet på PCen så jeg ville høre dine/eller andres erfaringer?

Skrevet

Hei.

Jeg lurer på det samme

Jeg har en bærbar pc som jeg gjerne skulle koble til 40 " min. den har HDMI.

Men jeg veit ikke hvor jeg får kjøpt slike kabler.

kan noen hjelpe meg? :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Kjøpte en 5m B-tech HDMI kabel og et DVI til HDMI adapter på expert. Ble veldig bra:)

Du kan sikkert få kjøpt slike kabler hos de fleste elektroforhandlere, eller nettbutikker.

Prisguide Link

9500042[/snapback]

den HDMI kablen passer i tven ... men passer den i PC-en da ?

Skrevet

kan du noen svare meg på det ? den kabelen som bjornivar linka ut til, hvordan får man den inn i PC-en ? om man må ha den gjennom en slags adapter eller noe link til den :)

sko gjerne ha kobla opp PC-en til 42 " plasma tv vår :)

Skrevet

Eller så kan du kjøpe adapter av denne typen. Du finner nok noe billigere. Men jeg syns god kvalitet på kabler og adaptere er nødvendig for å få et godt siganl til tv'en.

Bytta faktisk hdmi kabel i dag, og det ble stor forskjell. Klarere bilde og mye mer lettlest tekst med en dyrere kabel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...