vectra94turbo Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 (endret) har byggd meg ny maskin nå med asus p5k3 delux hk og core 2 e6850 8800gtx 768ram 320 giga harddisk.. hadde montert alt untatt harddisk og cdrom men når jeg prøver og legge inn vista på den nye disken så sier den bare Checking nvram og så går det 15 sek så for jeg beskjed om og sette i restart og velge boot sier også innimelom at den ikke finner IDE og det er jo sata disken MIN helvetes dritt maskin. EDIT: er også en melding som kommer opp 1 sekund før Checking nvram og det er detekting drives please wait også er den borte vekk Endret 27. august 2007 av vectra94turbo
PerB Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 ....sier også innimelom at den ikke finner IDE og det er jo sata disken MINhelvetes dritt maskin. ... 9369622[/snapback] Har du sjekket om maskinen trenger egne drivere for at operativsystemet kan finne SATA-harddisken din (enkelte hovedkort må ha egne driver. Les mer om dette under lagringsmedier).
vectra94turbo Skrevet 27. august 2007 Forfatter Skrevet 27. august 2007 ....sier også innimelom at den ikke finner IDE og det er jo sata disken MINhelvetes dritt maskin. ... 9369622[/snapback] Har du sjekket om maskinen trenger egne drivere for at operativsystemet kan finne SATA-harddisken din (enkelte hovedkort må ha egne driver. Les mer om dette under lagringsmedier). 9370408[/snapback] har usb-pinne men hvor finner jeg de drivererne?? er asus p5k3 delux HK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå