Gå til innhold

CS for viderekomne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dette høres muligens litt teit ut men skjitt au :D

Har spilt endel på public servers nå og lurer litt på mulighetene videre.

Hvordan fungerer det å havne i et fast team? Hvordan fungerer "liga-spill" osv? Spilte BF1942 i klan for noen år siden og da husker jeg vi hadde noen matcher hver uke i en norsk liga.

Synes det er knakende moro å herje på public servers (selv om jeg ofte blir grusa selv) og vurderer å utvikle spillingen litt mere.

PS:

SMERSH er bare en liten bitittel i navnet og ikke noe team

Endret av RobertX
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg anbefaler deg å gjøre er å finne klan-tjenere når folk fra klanen som eier tjeneren spiller. Hvis du synes denne klanen spiller godt så prat med dem og hør om de rekrutterer.

Alternativt så kan du se på listen over klaner på clanbase.com eller liknende og se etter gode klaner der og høre med dem om de rekrutterer så får du se om du holder mål eller ikke.

Skrevet

Spill mix for å bli kjent med hvordan en CS-kamp fungerer. Deretter kan du finne deg en klan - om du har lyst til å bruke mye tid på CS.

IRC er et nøkkelord - /j #hw.mix ;-)

Skrevet

Som litt mer erfarne Jooakim over meg sier, kan det være en ide å finne en god del mix`er ("klankamp med fremmede" - bruk IRC til å finne folk og kamper) først. så du får en liten smak.

Så kan du etterhvert prøve å finne en klan som er på ditt nivå, hva nå enn det er.

Men et lite tips, hvis du ikke er heelt pro; i mix-kamper er det gjerne en eller to som er langt, langt over de andre i skill. Selvom du er på taperlaget, ikke se deg selv som low- med en gang. Tenk også andre veien, selvom laget ditt eier er du ikke high med en gang. Snakker av erfaring! :)

Såh får du ha lykke til da... :D

Binko!

Skrevet

Prøvde meg litt i en 7 vs 7 i går kveld og må si at jeg har en lang vei å gå :D

Fikk noen kills men ble eid titt og ofte. Får ta meg en titt på aim-trenings guider seinere.

Skrevet (endret)

Om du eier public som du sier er det vel ganske normalt og ha ok aim..?

Som de andre her sier finn deg mixer på irc, spill 5on5 ikke 7on7 blir for mye kaos. Da kan du likesågodt spille public.

Når du har spilt noen mixer og begynner og skjønne hvordan det fungerer er det på tide og finne seg en klan. Tips om du ikke er så god når du skal trye for en klan: Oppfør deg veldig pent på vt, ikke rop FAAAAAAAAAENNN! i micen over vt, sånne folk er det verste de litt "bedre" vet. :)

Og ellers når du er dø så holder man kjeft så lenge man ikke har noen viktig info og gi. :)

Endret av hiper
Skrevet
Om du eier public som du sier er det vel ganske normalt og ha ok aim..?

Heh, ja du kan så si...jeg trodde jeg hadde bra aim og reaksjon men når folk kan snu seg rundt og headshotte meg på et millisekund så har jeg lite å stille opp med. Er ofte jeg undres på hvor mange som egentlig bruker wallhacks og aimbot. Men gidder ikke slenge ut beskyldninger selv om jeg av og til blir irritert. Jeg vet jo at endel folk bare er utrolig gode.

På public gjør jeg det som regel ganske bra og jeg bruker ofte å se på de beste som er på etter at jeg selv blir grusa for å se på spillestil og bevegelsesmønster.

Mulig at latency har litt å si men jeg ligger som regel rundt 40-60 i latency på de serverne jeg spiller på så det burde ikke være noe problem.

Men det er unektelig frustrerende å møte folk som kan headshotte med 1 skudd på relativt langt hold på brøkdelen av et sekund selv om jeg er i bevegelse :ph34r:

Skrevet

Vel, ja... :)

Men, (standpunkt som en average-player, er på ingen måte pro :p ) som hiper sa er det fryktelig irriterende å høre fire andre lagkamerater ha banne-comp på vt. For det første er det irriterende, men det er jo også hindrende; bråket kan stoppe deg i å høre en fiende rundt neste hjørne, og det hele ender med 28 dager ubetinget.

Hoho, så morsom jeg er.

Hvertfall, ja, ganske så frusterende å bli drept. Men vend deg til det, det vil bli mye av sånt framover... :p

Og ja, som du sier selv; hvis ikke du er 99% sikker på at han cheater, er spamme "cheater!!111" i say på en klankamp det siste du vil gjøre.

Såh. Lykke til, igjen! ;)

Binko, average nabb.

Skrevet
Det eneste du trenger å si på vt er; hvor du tar folk, hvor du dør, hvor mange det var der du døde, synd/nice. :-)

9376866[/snapback]

Om de har bomba/ikke... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...