Gå til innhold

Hjelp med valg av bærbar


Stinkey

Anbefalte innlegg

Okey. Jeg har gått og vært redd for å kjøpe en bærbar i to måneder nå fordi jeg veit at det er et marked som forandrer seg hele tia. Men nå går jeg for det. Så her er de alternativene jeg har kommet fram til.

 

Da lurer jeg på også hvem som er best til litt smågaming(GTA: SA siden min stasjonære ikke dro det :( ), enkel og grei surfing. Og at jeg har mulighetene til å gjøre litt forskjellig som jeg kommer til å gjøre på IKT i år.

 

So here we go!!:

 

Alternativ A: Compaq fra Lefdal

Jeg har hatt god erfaring fra Lefdal. Kjøpte min stasjonære der som har holdt veldig bra i 2 år. Til tross et par virus :blush:

Pris: 7 995,-

 

Alternativ B: Acer Aspire 5613ZWLMi

Denne har jeg sett på hele tiden og er 1000 lappen billigere enn f.eks Compaq'en.

Pris: 6 995,-

 

Alternativ C: Fujitsu Siemens hos *trommevirvel* Elkjøp!!

Ja, det er Elkjøp. Men so what? Det er vel ikke så farlig på bæbare?? :innocent:

Uansett. Fant denne mens jeg lette etter et par andre så bare slengte den opp som et alternativ. Har ikke tenkt mye på dem.

Pris: 6 995,-

 

Så runder vi av der. Hvis noen har andre alternativer å komme med så bring it on. Hadde vært fint med svar innen dagen. Ellers så er alles ytringer og meninger velkommne. Så lenge dere kan det dere snakker om.

 

NB: Skrivefeil skjer. Kanskje retter jeg dem, kanskje ikke. Så gå hjem og voggg.(<--- med vilje)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med denne arbeidshesten? Ifølge student-pc-guiden til hardware.no (bør leses) er det et godt valg. Skal visst være rimelig solid, lang batterilevetid og inneholder et av de bedre integrerte grafikkalternativene. Meget god pris i øyeblikket.

9368523[/snapback]

Den så også lovende ut. Men har Windows Vista Business noen stor forskjell/ulemper i forhold til andre versjoner av Vista?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...