tiller1 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei jeg har problem med nettverket mitt Jeg har Cabel internett og det går på signaler ut og inn jeg fikk teknikker fra GET til og komme og se på dette og de sa at det ikke var noe probelm bare litt høyt signal ut. det som er selve problemet er at nette mitt funker sån halveis og detter ned etter vært.. og jeg beholder ipadressen også.. jeg har prøvd og installer ny driver får kortet... og sjekket etter virus finner ingen ting.... og jeg har testet med flere pcer på samme nettverk og på de så funker det bedere.. så jeg lurte på om det var noen her som hadde noen tips.. mvh tiller Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Er det kablet RJ-45 eller USB? I.o.m. at nettverket funker bare delvis på aktuell maskin men bedre på andre, så er det ikke godt å si. Dvs. er det ingen konflikter å se i enhetsbehandling, er det renset for spyware, hva er tilkoblet maskina og hvilket hk har du? Har du flere aktive nettverk oppe i nettverkstilkoblinger, firewire /trådløst? Lenke til kommentar
B0P Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Sjekk også brannmurer om du har det kjørende (dvs deaktiver evt avinstaller i verste fall) for å se om dette har noen innvirkning. Lenke til kommentar
tiller1 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 har testa alt det.. og det hjelper meg ingen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå