.Butthead. Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Scroll hjulet og sideknappene skal visst være av aluminum.. Høres litt tøft ut De 3 knappene du ser bak scroll hjulet, er DPI skiftere, det er 3stk fordi at det ikke skal være så forvirrende og vanskelig å velge rett elns.. Så da må det være den knappen, den grå helt bak..
_ziggy_ Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 Ikke akkurat en pen mus, men syns den ser "luksuseriøs" ut på en måte. Akkurat som en gammel Roll`s Royce, skikkelig stygg, men likevel "fet". Elsker MX610`n min over alt på jord (når det kommer til datamus) men hvis denne greia hadde kommet i trådløs utgave, og jeg hadde fått den kasta etter meg, så skulle jeg hatt den til linuxmaskina mi og gjordt sport i å få den mest mulig brukervennlig der Hva går denne 360 grader knappen ut på? Hvis den har noe med 3d å gjøre kunne den kanskje blitt brukt på en eller annen måte til 3d-cube`n i compiz :!: Gleder meg til å evt. se youtube videoer hvor man får se alt den kan brukes til i Linux Hvis ikke microsoft lager en sperre som kun gjør den brukendes til win da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå