olar0701 Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 (endret) Du får si ifra hvis du skal selge det! Sender deg en email om det blir aktuelt 9387415[/snapback] Vil den innebygde blitsen i D80 være bra nok med dette objektivet, eller bør en også regne med å kjøpe en ekstern blitz?? 9485029[/snapback] Jeg synes den innebygde blitzen uansett er en nødløsning, så en ekstern blitz er å foretrekke ... Endret 14. september 2007 av olar0701
olatve Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Veldig OT, men nysgjerrigheten tok helt overhånd... Hva er grunnen til at du har to nesten identiske brukernavn? Jeg la merke til at OP er olatv, mens det var olatve som takket for svarene 9493526[/snapback] Hei! Det er fordi jeg har glemt passordet til olatv. Derfor måtte jeg opprette en ny bruker. Beklager all forvirringa.
jonnablaze Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Edit: Oi. La plutselig merke til at denne tråden var eldgammel. Var ikke meningen å gjenopplive den. Move along.. Endret 28. januar 2008 av jonnablaze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå