Christianinho Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Jeg skulle installere Alcohol 120% på den bærbare PC'en min. Det taklet den tydligvis ikke så den bare restartet seg. Deretter logget jeg på som vanlig i Windows, og maskinen logger på, men med det samme den kommer inn på skriveborden så kommer det opp ei feilmeldig (eller det kommer sånn derre MS-DOS skjerm der det står noe greier) før den restarter seg igjen. Slik gjør den bar igjen og igjen. Noen som vet hva problemet er? Har maskinen krasjet eller noe? Har forresten Windows Vista. Lurer på om det kan være noe der, for jeg har aldri hatt problemer med det programmet i XP. På forhånd takk!
Wubbable Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 NYESTE versjon av alcohol, og SPTD driveren? Alcohol suger forresten, gjør hele systemet dautregt.. Bruk daemon tools du
Christianinho Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Prøvde å installere Deamon Tools først, men det funka ikke å installere det, og så intallerte jeg Alcohol og dda fucka hele PC'en seg. Jeg er ikke så veldig goda på data, så en SPDT driver vet jeg desverre ikke hva er for noe
snippsat Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Klart det er ikke alt som funger vista. Da får du boote til sikkerhetmodus F8 boot fjern alcohol 120. Gå tilbake tilbake systemgjenoppretting. Går ikke kan du lage en ny brukerkonto logg deg på den. Slett gamel. Endret 22. august 2007 av SNIPPSAT
Christianinho Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 Prøver å starte opp i Safe Mode, men det er det samme som skjer. Det kommer opp noe meldig, blandt annet "Computer preparing for chrash dump.... teller ned et par sekunder og så restarter seg. Det enester jeg kan trykke på er F2, og inn på Setup, men jeg vet ikke om det er noe jeg kan gjør der...
snippsat Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 (endret) Metode 1. Put i vista cden boot. Der får du muligheten til og gå tilbake til et tidspunkt før du innstalerte alcohol 120. Metode 2. Put i vista cden boot. Command Repair console Slett eller rename denne filen. Vax347b.sys Ligger i c:\windows\system32\drivers Du får undersøke litt før du installer noe. Endret 22. august 2007 av SNIPPSAT
Wubbable Skrevet 22. august 2007 Skrevet 22. august 2007 Vax347b.sysLigger i c:\windows\system32\drivers 9337228[/snapback] Er IKKE kompatibel med vista... Du må ha nyeste versjon av daemon tools, annet funker ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå