Gå til innhold

Rask mobil med planlegger til "mellomklasse"-pris?


zacka

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger:

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja, av den "proffe" typen hvor man ser oppgavene på "skrivebordet" til telefonen...

-GPRS: Ja

-EDGE: Ikke viktig

-Email klient: Ja

 

 

Form:

- Samme hvilken form (klapp/"vanlig"/slide, hva som helst)

- Vekt: Så liten og nett som mulig

-"Støt/sprut/støv-sikker": Ikke viktig

 

Skjerm:

Fargeskjerm.

-Touchscreen: Ikke viktig

 

Pris:

Må helst ikke koste mer enn 4500.

Med abonnementsbinding: Nei

 

 

Diverse:

-Merke: Det samme

-Kamera: Ja

-Videokamera: Ikke viktig

-Symbian: Helst

-Infrarød port:Ikke viktig

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: Ikke viktig

-Minnekort?: Ja

-MP3: Ja

-Radio: Helst

-UMTS: Ja

-Triband: Ja

-wLAN: Helst

- Mulighet for GPS: Ikke viktig

- Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke viktig

-Batterilevetid: Ikke så viktig

-Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, kalenderbruk/huske (viktig!), MP3

 

Hvis mobilen har joystick er det viktig at denne er rask! Det er også fint om den kan lese pdf-filer og ha Office-aplikasjoner.

 

Har kikket på SE P1i, men er åpen for andre alternativer da jeg har lest at denne er treig (barnesykdom?).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...da ble det SE P1i fra CDON.com ;) Kommer om 3-5 dager. Blir spennede å se om den holder mål. Jeg har nå fått sett den i levende live og jeg synes den er svært så liten og nett til å inneholde alle de funksjonene som den har. Tiden vil vise om den holder "krava"... Selv om jeg har lest at den er en smule treg håper jeg dette evt. blir rettet på ved en fremtidig sw-oppdatering.

Lenke til kommentar
...da ble det SE P1i fra CDON.com ;) Kommer om 3-5 dager. Blir spennede å se om den holder mål. Jeg har nå fått sett den i levende live og jeg synes den er svært så liten og nett til å inneholde alle de funksjonene som den har. Tiden vil vise om den holder "krava"... Selv om jeg har lest at den er en smule treg håper jeg dette evt. blir rettet på ved en fremtidig sw-oppdatering.

9340694[/snapback]

Aha, spennende. Titta på denne selv. Men må innrømme å ha litt noia for å prøve noe annet enn Nokia siden det er det jeg alltid har hatt. Hvordan er SE å synce mot outlook osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...