Rexxsar Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 Hoy folkens Tenkt å kjøpe meg ny PC når jeg får lønning til helga, men ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe.. Har tenkt på å kjøpe dette: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=52981 Hva syns dere om dette oppsettet, og er det noe jeg bør bytte ut kansje? Har ikke tenkt å bruke noe særlig mye mer en 10000,- Lenke til kommentar
Kpg Skrevet 20. august 2007 Rapporter Del Skrevet 20. august 2007 kjøp 680i hovedkort og drit i quad. resten ser bra ut ? Skal ikke du ha kabinett med alt av innmat ? Lenke til kommentar
Rexxsar Skrevet 21. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Har alt annet, bare det der jeg trenger, og kansje en ny CD/DVD stasjon. Lenke til kommentar
Mr_Motsatt Skrevet 21. august 2007 Rapporter Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er ikke helt enig angående prosessor, gå for en quad. Hvis du skal ha sli tar du ett Asus P5N32-E SLI hovedkort med 680i brikke, men hvis sli ikke er å tenke på ville jeg tatt hovedkortet i ...dette . oppsettet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå