edson92 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 hva er mani admin plugs eller hva det heter ?
Jooakim Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Det er publicserver-mod til CS:S, akkurat som AMX fungerer for CS. Jeg vil anbefale deg heller å bruke SourceMod, da Mani Admin er så å si lagt på is.
edson92 Skrevet 21. august 2007 Forfatter Skrevet 21. august 2007 Det er publicserver-mod til CS:S, akkurat som AMX fungerer for CS. Jeg vil anbefale deg heller å bruke SourceMod, da Mani Admin er så å si lagt på is. 9324436[/snapback] jeg spurte hva mani admin plugin er for noe da hvordan det funker er det sånn at vis du kjøperr en server og har det så kan mange være admin ?
hiper Skrevet 21. august 2007 Skrevet 21. august 2007 Første treffet på google faktisk: her Man`s admin plugin er en admin mod som gjør admin jobben lettere, her kan du sette opp votemap osv. Kan ogs¨aktivere kommandoer som timeleft, thetime, nextmap osv. For admin sin del så må steam id en hans være innlagt i adminlist.cfg da skriver han bare admin i console så får han opp en meny, der du kan kicke banne osv. Nei det har ikke noe med at flere kan være admin, det kan man om man bare bruker rcon og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå