frisyre Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg og noen venner skal rerolle horde på en eller annen realm. Utgangspunktet er dette: -Helst "medium" server -Normale AH-priser -Gjevnt med skandinaviske folk -Stabil realm -Ikke for mange syke guild som rofler i The Eye osv. Noen som har forslag?
Ajaco Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg og noen venner skal rerolle horde på en eller annen realm.Utgangspunktet er dette: -Helst "medium" server -Normale AH-priser -Gjevnt med skandinaviske folk -Stabil realm -Ikke for mange syke guild som rofler i The Eye osv. Noen som har forslag? 9318375[/snapback] The maelstrom spiller jeg på, er fornøyd med den. Men jeg er alliance, så kanskje litt teit og poste. Men serveren er ganske stabil, og ikke så mye lagg.
frisyre Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Det er vel en ganske gammel realm er det ikke? Sikkert en haug med The Eye-guilds osv. Just saying. Orker det bare ikke :!:
Ajaco Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 På alliance siden er det 2-3 guild tror jeg Ô_ö
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Sylvanas, join guilden vår drøm! Mest aktive er vel meg, lycantrophe, Per-stian og mrrexor, vi har også gjeste innslag av J@cob og tullut, er noen flere utenfor diskusjon også, jeg synes ihvertfall det er en fin guild, vi har en del low lvl's og alt's + jeg rerollet for ikke lenge siden så mainen er 37 foreløpig
Rostad Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Skal hardt gjøres og finne en realm som ikke raider The eye for tiden, men på de fleste servere så finnes det guilds som nettop har started med karazhan osv så tror du egentlig må bære sikte etter det jeg.
frisyre Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Sylvanas, join guilden vår drøm! Mest aktive er vel meg, lycantrophe, Per-stian og mrrexor, vi har også gjeste innslag av J@cob og tullut, er noen flere utenfor diskusjon også, jeg synes ihvertfall det er en fin guild, vi har en del low lvl's og alt's + jeg rerollet for ikke lenge siden så mainen er 37 foreløpig 9318484[/snapback] Høres morsomt ut, men kunne du svart på noen av spørsmålene? Gjerne litt mer info før jeg orker å rerolle. Hehe
v-gard Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 AH på Sylvanas kan være sykt digg. Der kan du hove inn store beløp med penger med å re-selle. Det er vel et par "uber"-guilds der og, det vet ikke jeg så godt, men regner med at det er litt av begge deler.
electr0nique Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Tror ikke du finner ett eneste Horde-guild på Runetotem PvE som er i The Eye. Prisene på AH er normale, bortsett fra når det kommer til highvl enchanting formulas. Har dog ikke merket noe mye andre skandinavere, ihvertfall ikke på hordesiden. Selv er jeg i et non-raiding, særdeles casual guild med RL venner, og deres venner.
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Vi har det meste, senest i går jeg noen som begynte med Kara Møter også mange fra skandinavia... Endret 19. august 2007 av Kuldesjokk
MrRexor Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Vi har det meste, senest i går jeg noen som begynte med Kara Møter også mange fra skandinavia... 9318671[/snapback] Mange lewt-guilder på Sylvanas Har ikke helt oversikten over progress atm, men mener og tror at de er ferdig med kara, og sikkert noen som beveger seg inn i The Eye. Drøm: Vi er, som tidligere nevnt, en gjeng med folk som stort sett er ifra diskusjon. Vi har voice-com(skype/vent/ts) oppe, og bruker det flittig. Vi er en sosial guild, og har ingen intensjoner om å raide noen ting som helst. Vi er en godt knytta gjeng, som hjelper hverandre med alt ifra glodz, til hardcore theorycrafting. Er du en av de som ikke klarer å lev(l)e uten en konstant guildchat som snakker om stort sett alt imellom himmel og jord, skjeller ut dårlig norsk, danceband og techno, samt l33t-kids ingame, så er Drøm guilden for deg! :!: Vi tar mer enn gjerne imot nye medlemmer, og håper vi ser deg /who'e oss om ikke så lenge.. Sylvanas har en ekstremt god og stabil AH, som er lett å jobbe rundt for å tjene masse glodz. Den er heller ikke noe særlig ustabil, og har sjeldent nede-tid. PvP-messig er også serveren helt genial - du må prøve for å vite. Serveren er stappfull av skandinaviere, så kommuniseringen får ofte i norsk/svensk/dansk. Håper vi ser deg snart! - Valere of Drøm. Endret 19. august 2007 av MrRexor
Kuldesjokk Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Pvp wise vinner vi det meste i lavere lvl, high lvlv vet jeg ikke enda, go btw. Daft punk er kvalitets techno
Leviath Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Jeg og noen venner skal rerolle horde på en eller annen realm.Utgangspunktet er dette: -Helst "medium" server -Normale AH-priser -Gjevnt med skandinaviske folk -Stabil realm -Ikke for mange syke guild som rofler i The Eye osv. Noen som har forslag? 9318375[/snapback] Selv rerollet jeg på Ragnaros for 3 uker siden og startet i et "reroll" guild (Horde). Liker serveren. Ingen problemer med lagg osv. God population, veksler mellom meduim og high. Masse svensker. Men dessverre "syk" AH (min 37 warrior har nå 170g uten at jeg har jobber nevneverdig for det). I tillegg er progrsjonen ganske høy (ett ally guild har tatt ned Archimonde). Så nå er jeg ikke helt sikker på om dette endte opp som en avskrekking eller anbefaling
Empire of the Sub Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Spiller selv på balnazzar, og har spilt der helt siden jeg begynte med wow. Alle kameratene mine spiller der også, ikke minst mange andre nordmenn og dansker/svensker. Det er en PvP realm med medium. Prisene på AH er greie, og guildprogress er ca likt på både horde/alliance. Anbefaler realmen på det sterkeste, den er heller ikke mye preget av gankere og spammere.
random_wannabe Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) Med "The Eye Guilds" mener du de som tar mer enn Void Reaver? Edit; På Sylvanas er det 1 horde guild og 1 alliance guild som har downa Kael'thas (sistebossen i TK) og bare hordeguilden har starta på MH/BT. Med andre ord, ikke mange som rofler gjennom highlevel instancer (Sett at min informasjon er riktig, that is) Endret 20. august 2007 av lilleslem
Moonshield Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Burning Blade, PVP. Fy faen så mange norske jeg møter, og jeg har bare vært i Westfall og Redrigde Mountains! Er drit-snyggt å møte så mange.
.tomf Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Har hørt at det er en hel horde(hihi) med svensker der. :<
Mats1988 Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 -Helst "medium" server : sunstrider -Normale AH-priser : En smule dyrt på noen ting. -Gjevnt med skandinaviske folk: Har ett helnorsk guild, Kosebamsekompaniet. De raider Karazhan og Gruul's -Stabil realm: jepp -Ikke for mange syke guild som rofler i The Eye osv. Nei, Randoms er vel det beste guildet på serveren og de er på Kael'Thas. Vi trenger flere hordes!
................... Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ...................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå