Gå til innhold

Lagger på CSS servere, hvorfor? Håper på hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med lagg på CSS. Jeg har en trådløs router fra dlink, og jeg bruker ikke kabel (jeg kan ikke bruke kabel). Jeg har prøvd å bli med lillebroren min inn på forskjellige servere, men det lagger alltid så for meg, mens han har det helt normalt. Jeg har også prøvd å spille på GunGame serveren til Gamer, men det går ikke noe bra selv om jeg har 20 i ping. Jeg har sett noen som har høy ping der noen ganger, men jeg har aldri sett noen kommentarer på dette under spill så da er det vel bare hos meg atd et lagger.

Noen som vet hva som kan være galt? Jeg sitter et stykke fra routeren, men jeg har utmerket signal (står det iallfall).

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Takk for at du vil prøve å hjelpe meg :thumbup:

Jeg var inne på en server for å teste nå, og gjennomsntilig lå på ca 90-130 (en del høyere også noen ganger). Den går veldig mye opp og ned, men jeg vet ikke om det er normalt?

EDIT: På et annet kart på samme serveren lå den vel heller rundt 100-150.

Endret av Kake24
Skrevet

Da har jeg testet dette også.

Loss er alltid på 0, men choke kan være ganske høy. Den er høy (100 er vel det meste jeg har sett) på noen servere og så ligger den rundt 0 på andre. Jeg har en choke på rundt 50 (den går opp og ned hele tiden) på Gamer sine servere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...