Gå til innhold

Ringe gratis/sms/mms gratis? (599kr)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg stiller meg litt skeptisk til konseptet i det lange løp, men kan jo håpe på det beste...

 

Lukter litt Kvalito uten at jeg skal uttale meg noe mer rundt dette :)

9318948[/snapback]

 

Skeptisk, det er vel spådd for flere år siden at også mobil vil få en slags bredbåndtjeneste.....

 

Så dette er ihvertfall ikke jeg skeptisk til, tror sjansen er stor for at mange mobilselskap følger opp med tilsvarende tilbud!

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg litt skeptisk til konseptet i det lange løp, men kan jo håpe på det beste...

 

Lukter litt Kvalito uten at jeg skal uttale meg noe mer rundt dette :)

9318948[/snapback]

 

Skeptisk, det er vel spådd for flere år siden at også mobil vil få en slags bredbåndtjeneste.....

 

Så dette er ihvertfall ikke jeg skeptisk til, tror sjansen er stor for at mange mobilselskap følger opp med tilsvarende tilbud!

9319830[/snapback]

 

 

Ja det trur jeg også :D

Lenke til kommentar
Det står noe om reklame, hvordan reklameres det?

Får jeg 1/10/100sms vær dag, er dette noe jeg betaler for?

9323871[/snapback]

 

 

Har ikke fått en eneste reklame sia jeg fikk dette abonemanget

 

men snakket om at det kom til og bli en eller 2 mms i uka men det går greit før min del

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg litt skeptisk til konseptet i det lange løp, men kan jo håpe på det beste...

 

Lukter litt Kvalito uten at jeg skal uttale meg noe mer rundt dette :)

9318948[/snapback]

 

Skeptisk, det er vel spådd for flere år siden at også mobil vil få en slags bredbåndtjeneste.....

 

Så dette er ihvertfall ikke jeg skeptisk til, tror sjansen er stor for at mange mobilselskap følger opp med tilsvarende tilbud!

9319830[/snapback]

 

Joda, det er forsåvidt greit nok men har bare en liten anelse på at de er litt fortidlig ute med dette selv om man får familie/kompis og alt annet fri ringing fra diverse operatører. Men for all del, har selv tenkt på å skifte, men er enkelte ting som gjør at jeg sitter litt til på gjerde.

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg litt skeptisk til konseptet i det lange løp, men kan jo håpe på det beste...

 

Lukter litt Kvalito uten at jeg skal uttale meg noe mer rundt dette :)

9318948[/snapback]

 

Skeptisk, det er vel spådd for flere år siden at også mobil vil få en slags bredbåndtjeneste.....

 

Så dette er ihvertfall ikke jeg skeptisk til, tror sjansen er stor for at mange mobilselskap følger opp med tilsvarende tilbud!

9319830[/snapback]

 

Joda, det er forsåvidt greit nok men har bare en liten anelse på at de er litt fortidlig ute med dette selv om man får familie/kompis og alt annet fri ringing fra diverse operatører. Men for all del, har selv tenkt på å skifte, men er enkelte ting som gjør at jeg sitter litt til på gjerde.

9330206[/snapback]

 

 

Hva tenker du på da?

Lenke til kommentar
Joda, det er forsåvidt greit nok men har bare en liten anelse på at de er litt fortidlig ute med dette selv om man får familie/kompis og alt annet fri ringing fra diverse operatører. Men for all del, har selv tenkt på å skifte, men er enkelte ting som gjør at jeg sitter litt til på gjerde.

9330206[/snapback]

 

Bortsett fra abbonement med binding vil jeg tro at de alller fleste mobilbrukere har regninger under 600 kr på grunn av kompis, familie, bedrift, etc.

 

Da er den nye veien å gå også lage ett fastprisabbonnement som gjør at vi brukere ringer mer fordi det ikke koster noe ekstra, at selskapene tjener mer i snitt per kunde og kanskje får flere kunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...