Wooteman Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 hallo dere, jeg og 3 andre venner spiller Warcraft 3 og exp mye det er drit fett på nette men, vi greier ikke å lage noen map eller sever på warcraft . hvis vi trykker på join game så får vi bare at hosten har lagt ned spille eller det går ikke an å joine . og det syns vi er iriterene , noen som kan noe om dette?. hadde vært fint og en ting til er det mange her som spiller det?, har litt lyst til å ha 4v4 mot noen norske folk her.
The Ghost Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 hører vel mer under netverk, men Så dere klarer ikke å sete opp et LAN game ?
Wooteman Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 vel, sånn er det en bor i bryne og en i stavanger og jeg en i bærum . så det blir ikke mye lan her nei men hva må jeg gjøre da? får å lage et game
Wooteman Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 men vi vil spille på nettet, med andre bare at vi er på lag det er så gøy
Steelrose Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Dette er standard for warcraft3 hosting. Dere maa la Routeren til "hosten" åpne for portene 6112 TCP både utgående og inngående til hostens ip-adresse, og også gjerne porter 6113-6119 TCP utgående og inngående. Besøk denne linken hvis jeg feilet med å forklare.
Fat_Board Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Men må man da gå inn på routeren for å ordne på disse innstilingene eller ligger dette i Norton? Er litt brød på dette området!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå