jovie Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hei som topic sier så lurer jeg hvorden jeg får oppgradert thunder til deep Thunder og deep thunder til stormherald? jeg har farma mats til thunder og driver og grinder opp bs nå men finner ingenting om hvorden man gjør akuratt det. på forhånd takk
TaigaH Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 (endret) Han du kjøpte Thunder recipe til selger da recipe til Deep Thunder og Stormherald.. Uansett, du må ha 375 skill for å oppgradere til Deep Thunder + mats selvsagt. Deep Thunder Primal nether dropper fra sisteboss i heroics og 6% sjangse for å droppe fra sisteboss i normale 70 instancer. Det samme med Stormherald. Vortexes dropper i SSC og The Eye. EDIT - ser du holder på å levle BS. Det er en weaponsmith i Shattrath som selger Thunder, Deep Thunder og Stormherald plans. 350 skill trengs for Thunder og 375 for å oppgradere. Endret 19. august 2007 av TaigaH
War Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Nether finnes også med 10 Badges of J. Så 2-3 heroics så har du en nether selv om du taper alle rolls.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå