Opelmekk Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Hei Har drevet litt med ein 1.6 server i det siste. Nå har eg komt så langt at eg har fått instalert amxx mod og fikset admin menyer. Nå ar eg funnet noen plugins som eg gjerne vil instalere. lastmanbets bad_camper Disse får eg ikkje til å funke,tror det er fordi eg ikkje har aktivert noen modules eller noe i den dur. altså kan noen forklare litt rundt dette her? På forhånd mange takk
Jooakim Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Du enabler modules i */cstrike/addons/amxmodx/configs/modules.ini :-)
Opelmekk Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 jaja det vet jeg men hva ER modules?
Jooakim Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Hmm, det er en slags byggeklosser som må være til for at serveren skal fungere med visse plugins. Fikk du det til nå?
Opelmekk Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 og viss eg har skjønt det rett så er det bare å skrive navnet til modulen i modules.ini? Men modulen må vel finnes i modules mappa? Så hvor laster man ned moduler?
Jooakim Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Du finner det ved å søke på for eksempel Google. Husk at .dll-filer er for Windows-servere og .so-filer er for Linux-servere. Hvilke moduler er det du trenger?
Opelmekk Skrevet 20. august 2007 Forfatter Skrevet 20. august 2007 cstrike xstats Det er det som står når eg starter serveren
Opelmekk Skrevet 22. august 2007 Forfatter Skrevet 22. august 2007 ingen som klarer å hoste opp dette?
Opelmekk Skrevet 25. august 2007 Forfatter Skrevet 25. august 2007 ingen som klarer å hoste opp dette?
Jooakim Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 ingen som klarer å hoste opp dette?9354966[/snapback] Hei, beklager at jeg ikke svarte før. Jeg så tråden, men så måtte jeg se noen demoer, og da glemte jeg tråden din. Du finner disse filene på amxmodx-siden; files -> .downloads -> Mod Addon Packs -> Counter-Strike Addon -> Counter-Strike. Men nå lastet jeg de opp til deg; cstrike og csx. :-)
Taraldb Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 wow joakim du skulle vært admin her i allefall hat tilgang til å lage sticky du kan jo alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå