anderslien Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Jeg har akkurat kjøpt en Nokia N95. Dum som jeg var, prøvde jeg å oppdatere den. Gjorde det akkurat som det sto der, og nesten helt på slutten av oppdateringen, kom dette opp: Telefonforbindelsen ble brutt. 1. Ta ut batteriet av telefonen, og sett det tilbake på plass. 2. Kontroller at telefonen er slått på og koblet til PC-en. Har gjort dette, men skjer ingenting. Starter opp mobilen, og da kommer bare lyset opp, men ikke noe bilde. Hva skal jeg gjøre?
anderslien Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Er det ingen som vet hva jeg må gjøre? Jeg kjøpte mobilen brukt, men fikk med kvittering. Den ble kjøpt i Mai, så garantien dekker vel dette?
DTS Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Lever inn telefonen din til forhandler/et serviceverksted. Dette dekkes av garantien ja, men problemet er at du sannsynligvis blir uten telefon i 3-4 uker.
anderslien Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Uff, ja, men da må jeg gjøre det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå