On1Musha Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) nå har jeg lest alle postene her på hw.no om webcamxp.. har også lest tutorialen på hjemmesiden til webcamxp, men jeg skjønner enda ikke noe, har sitti har i 5 timer nå å testa,feila,testa,feila hele tiden.. har webcamxp 4 beta, jeg vil gjærne enne opp slik som denne duden har laget sin side: HER kan noen gi meg step by step Guide her? send meg gjærne msn adressa deres. så går det kansje litt fortere... TAKK Endret 18. august 2007 av On1Musha
Ståle Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 http://webcamxp.kdroberts.com/Pages/webcamXPsetup.html gewgle
On1Musha Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 jeg har fått det til.. alle kan se cammen på domene mitt men jeg selv kan ikke se det men siden jeg selv ikke kan se det så skulle jeg hatt et cam lan program.. som streamer kamera fra server pcen min til hovedpcen via lan, går dette? har prøvd et program som heter camlan.. men det funka jo ikke en gang.. kan jo altids kjøre fjernhjelp da..
Ståle Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 jeg har fått det til.. alle kan se cammen på domene mitt men jeg selv kan ikke se det provd localhost?
On1Musha Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 jeg har fått det til.. alle kan se cammen på domene mitt men jeg selv kan ikke se det provd localhost? 9313731[/snapback] hvor er den? ser den ikke.. ser bare web/broadcast jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå