Gå til innhold

Skal selge 1år gammel pc, pris?


Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pc, fikk hjelp her på forumet og bestemte meg for dette oppsettet:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=53074

 

Tar gjerne imot input på hva dere synes om det oppsettet, om evt noe kan forbedres.

Pcen skal brukes til WoW for det meste akkurat nå, og jeg vil den skal klare å kjøre fraps i raids med høy fps (20fps+) KLARER DENNE PC'EN DET? Skal nok kjøre mer krevende spill i fremtiden.

 

Så til den gamle pc'en jeg skal selge, kjøpte den for 11 000kr for litt over et år siden.

 

Speccs:

 

Asus A8N-SLI Premium

AMD Athlon 64 X2 3800+

Club3D Geforce 7600 GT 256MB

OCZ 2048MB ram Dual Channel PC-3200 (2x1024MB 400Mhz)

Hiatchi Deskstar 250GB SATA2 8MB 7200RPM

Hiper Type-R strømforsyning 480W

Zalman CPU vifte (CNPS 7700-AlCu)

Cooler Master Ammo 533 Kabinett

NEC DVD-Brenner (ND-3550 Bulk 16X Double Layer)

 

Tror også jeg skal selge med den gamle 80GB Hardisken min (Mange som tror pc-en er bra etter hvor mange GB den har :p)

 

Har alt av kabler og esker som fulgte med, bruksanvisninger, og tror jeg har alle Driver CD'er.

 

Windows XP Pro er også installert med Lisens osv. Kan også installeres Photoshop CS3 og Office (nyeste)

 

(Skal også skrive at det kan følge med filmer og programmer på hardisken, hvis jeg har noe på den de vil jeg ikke skal slette, har vel rundt 100 forskjellige filmer, og rundt 10 fulle serier, rensa den også for litt støv så den er som ny :p )

 

 

Så hva tror dere den er verdt? Og har dere noen tilbakemeldinger på den nye pc'en jeg skal kjøpe? Klarer den WoW med Fraps i raids med god fps?

 

Takker for alle svar!

Endret av Sindree1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
+god minne

+bra prossesor(+/-)

+hdd

+hovedkort

 

-utdatert sokkel (ram også)

-ikke fullt så bra skjermkort

 

Får du rundt 3500-4000 er du heldig, men legg den på finn for litt mer og prøv, alle gjør det for tia så :p

9309379[/snapback]

 

Takker for svar, var noe sånt jeg tenkte på jeg og, skal prøve meg på 4500kr, siden jeg gir litt ekstra service :tease: med filmer, programmer(som er steindyre å kjøpe), og alt av det som fulgte med da den var ny.

 

Edit: Noen som har noe input på den nye jeg skal kjøpe da?

Endret av Sindree1
Lenke til kommentar
4500 ?

 

du får jo en nytt C2D sett (E4400) med g33 kort og 2 gb ram

 

med da kab(psu), brenner. 500 GB

 

så du må senke deg til  3k. på hw basis.

du har jo windows lisens som du kan ta 700 kr for så

 

jeg gir 3k for den.

9310815[/snapback]

En kompis av meg greide å selge en PC med 2 Ghz prossessor, 256 mb ram, 80 gb harddisk og et elendig skjermkort til 3000 så det finnes håp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...