thomassit0 Skrevet 23. august 2007 Skrevet 23. august 2007 Det her likte jeg :!: The Good: * Excellent story, voice acting, and setting * Nearly limitless combat possibilities * High replay value * Excellent PC and 360 versions * Plot twists galore * Length is well over 20 hours, more if you take your time and explore The Bad: * One or two annoying quests * Subtitle issues * It ends The Ugly: * Just how high the bar has been raised for any other game hoping to get a Game of the Year nod http://arstechnica.com/reviews/games/a-dif...-bioshock.ars/3
McKack Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 X850 Pro har vel ikke Shader Model 3.0, noe Bioshock krever av minimum specs så vidt jeg har skjønt. 9324403[/snapback] Ouch! :< 9326614[/snapback] Irriterende, ikke sant, selv sitter jeg med et X800GT som har funket helt greit. Får forhåpentligvis mitt nye skjermkort i dag. 9327489[/snapback] YouTube Video: BioShock Shader Model 2.0 Patch Beta 1
Zardoz Skrevet 27. august 2007 Skrevet 27. august 2007 Hadde lest om at noen jobbet med en SM2-patch, så er den altså her. Jaja, får vel glede av mitt nye X1950Pro-kort likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå