Tha_MullE Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hei, Jeg har nå lvlet min main opp på 70. Det merkelige er at jeg faktisk liker og lvle i outland, men ikke noe under! Så jeg har startet på en Paladin, den er nå 53 og det er så sinsykt kjdelig og lvle under outland når du først er vant til det... Sååååå hvis noen hadde en 50+ alt eller noe på Dragonblight og de vil lvle sammen så Whisper meg in-game på enten: Shàdòw:70 rogue Performance:53 paladin Ja jeg vet navna var fattige, men det er classene jeg syns er kule så... Blitt glad hvis noen hadde lyst til å lvle med meg
Gakks Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Du burde sikkert si om du er horde eller alliance.
Lmthaman Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 så du er alliance ja.. jeg og han over er horde å¨dragonblight
Myx Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Har rerolla fra alliance på en anna server og starta meg opp en ny paladin på Dragonblight(Horde), har vært hardbarka cleric(holy) siden launch men nå følte jeg at det var på tide å prøve noe nytt så jeg starta en ret-pala Nick: Xinta
Schjellin Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Du burde sikkert si om du er horde eller alliance. Er egentlig ikke noe verre å gå på Armory å sjekke.
Heart Break Kid Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Du burde sikkert si om du er horde eller alliance. Er egentlig ikke noe verre å gå på Armory å sjekke. Denne tråden er veldig gammel ...
Schjellin Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Du burde sikkert si om du er horde eller alliance. Er egentlig ikke noe verre å gå på Armory å sjekke. Denne tråden er veldig gammel ... Ja, bra det ikke var jeg som tok den opp igjen .
IntelAmdAti Skrevet 1. april 2008 Skrevet 1. april 2008 Jeg er gjerne med på å levle Spiller særlig mye i arbeidstiden fra 07:00 til 14:00. Pycnopodia - 53 human warrior Vickey - 70 night elf rogue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå