TFuru Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Hei, sitter på et LAN her og en kompis av meg skal ha CS:S, men det er et lite problem: Når vi skal skrive inn navnet som slutter på "ø", går ikke dette! Jeg har prøvd å få "ø" på flere måter og prøvd "o" og "oe" mm. men det går bare ikke ann! Noen som vet hvordan vi kan få dette til? Takker for raske svar på forhånd
The Ghost Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Forklar litt nærmere Steam er jo støtet av norsk og det er jo CSS og selv så kan jeg skrive med æøå ingame og selve spillet er også på norsk .... Eller tenker du på når du skal registrere en bruker på stem? :S :S :S
TFuru Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Tenker på når jeg skal kjøpe CS:S via Steam, og når jeg skal skrive inn kort-infoen
The Ghost Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 eks. han heter øyvind da skriver du at han heter oyvind eler om han eks. heter ståle skrier du at han heter staale osv.... Er nok ikke noe mer å gjøre med det om de ikke støtter det norske alfabetet ....
TFuru Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Har prøvd et par ganger, med o, oe osv. men det går ikke :/
TFuru Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Har prøvd men det gikk desverre ikke.
WhiteDragon Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Og hvorfor går det ikke å skrive o eller oe? : /
TFuru Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 (endret) Ikke spør meg. Hver gang jeg trykker på purchase så står det declined.Får heller vente til i morra og prøve med et annet kredittkort. Akkurat nå er serverene for opptatte Edit: Jeg ser at en som lagde en tråd på PC-delen av formuet med akkurat samme spørsmål. Har nå fått svar på det jeg lurte på (får se om det går i morra) og takker for svarene Endret 17. august 2007 av TFuru
TFuru Skrevet 18. august 2007 Forfatter Skrevet 18. august 2007 Link? Fjortentegnsregelen.. 9305400[/snapback] Hvis du mente link til den andre tråden er den her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå