Gå til innhold

Sims 2 dyreliv - problem - "Sett inn disk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig installert The Sims 2 Deluxe, som jeg ikke hadde noe problemer med å starte, men når jeg deretter installerte Sims 2 dyreliv så fikk jeg opp denne meldingen når jeg ville starte spillet:

"Sjekk at The Sims 2 Dyreliv-disken er i stasjonen.

Sett inn The Sims 2 Dyreliv-disken og velg OK for å prøve på nytt."

Cd'en er jo selvfølgelig satt i... Jeg har lest bruksanvisningen nøye og gjort følgende ting for å prøve å løse det: Jeg har installert spillet på nytt (både Sims 2 Deluxe og Sims 2 dyreliv). Jeg har oppdatert med nye patches fra EA sine hjemmesider, og jeg har oppdatert firmwaren til CD/DVD rom'en min. Sims 2 dyreliv er ikke installert i samme mappe som Sims 2 Deluxe.

Noen som har vært borti dette eller vet hva problemet kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden the sims 2 dyreliv faktisk er en expansion til the sims 2, velger jeg å tro at den skal installeres i samme mappe som the sims 2.

Endret av Bjohansen
Skrevet

Det står i bruksanvisningen at spillene ikke skal installeres i samme mappe - og jeg vet at det uansett ikke er problemet, siden Sims 2 Dyreliv fant Sims 2 Deluxe under installeringen.

Og jeg har prøvd å sette inn Sims 2 Deluxe cd'en istedet, men det er Sims 2 Dyreliv som skal brukes, siden det er denne jeg skal spille utifra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...