noname85 Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Jeg har nylig installert The Sims 2 Deluxe, som jeg ikke hadde noe problemer med å starte, men når jeg deretter installerte Sims 2 dyreliv så fikk jeg opp denne meldingen når jeg ville starte spillet: "Sjekk at The Sims 2 Dyreliv-disken er i stasjonen. Sett inn The Sims 2 Dyreliv-disken og velg OK for å prøve på nytt." Cd'en er jo selvfølgelig satt i... Jeg har lest bruksanvisningen nøye og gjort følgende ting for å prøve å løse det: Jeg har installert spillet på nytt (både Sims 2 Deluxe og Sims 2 dyreliv). Jeg har oppdatert med nye patches fra EA sine hjemmesider, og jeg har oppdatert firmwaren til CD/DVD rom'en min. Sims 2 dyreliv er ikke installert i samme mappe som Sims 2 Deluxe. Noen som har vært borti dette eller vet hva problemet kan være?
Bjonski Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 (endret) Siden the sims 2 dyreliv faktisk er en expansion til the sims 2, velger jeg å tro at den skal installeres i samme mappe som the sims 2. Endret 18. august 2007 av Bjohansen
Mortis747 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Tror du må ha Sims 2 ''Deluxe'' CD'en i og ikke Dyreliv cden etter som dyreliv bare er en utvidelses pakke til Sims 2 Har du prøvd det?
Bjonski Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 nei, han må bruke cden til expansion pakken som sist ble installert.
noname85 Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Det står i bruksanvisningen at spillene ikke skal installeres i samme mappe - og jeg vet at det uansett ikke er problemet, siden Sims 2 Dyreliv fant Sims 2 Deluxe under installeringen. Og jeg har prøvd å sette inn Sims 2 Deluxe cd'en istedet, men det er Sims 2 Dyreliv som skal brukes, siden det er denne jeg skal spille utifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå