Fjoslen Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Finnes det et program eller noe som kan gjøre slik at jeg kan lockscreen? Denne funksjonen finnes bl.a i Ubuntu men jeg vil gjerne ha denne funksjonen i XP! Noen??? -Fredrik
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) MSI Lockbox er kanskje en mulighet? Men den suger da.. edit: leif Endret 16. august 2007 av Slettet+142
kloningen Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Si hva lockscreen er, så skal jeg se...
Fjoslen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Vel i linux har du av-knappen når du trykker på den får du opp et vindu hvor du kan velge mellom å skifte bruker, Slå av, sovemodus OSV + lockscreen som kun låser maskinen slik at du må skrive inn passord for å kunne bruke den.
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Kontrollpanel->Brukerkontoer->Endre måten brukere logger på eller av->Fjern de to merkeboksene og klikk "Bruk alternativer"->Ctrl+Alt+Del->Lås Datamaskinen Det skal funke mener jeg..
Fjoslen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Funker, skal teste det ut litt. Er greit på lan at man kan føle seg trygg når man går fra maskinen
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Funker, skal teste det ut litt. Er greit på lan at man kan føle seg trygg når man går fra maskinen 9607075[/snapback] Ja det er sant. Fant selv ut av dette for noen dager siden, da jeg fant ut at det kunne være smart når jeg skal på ByLAN
Fjoslen Skrevet 30. september 2007 Forfatter Skrevet 30. september 2007 Greit å vite at du slipper at folk klødder med PC-en din OSV f.eks Shutdownscript i snarvei OSV
kloningen Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Vel i linux har du av-knappen når du trykker på den får du opp et vindu hvor du kan velge mellom å skifte bruker, Slå av, sovemodus OSV + lockscreen som kun låser maskinen slik at du må skrive inn passord for å kunne bruke den. 9607025[/snapback] windows knapp og l ?
Gjest Slettet+142 Skrevet 30. september 2007 Skrevet 30. september 2007 Vel i linux har du av-knappen når du trykker på den får du opp et vindu hvor du kan velge mellom å skifte bruker, Slå av, sovemodus OSV + lockscreen som kun låser maskinen slik at du må skrive inn passord for å kunne bruke den. 9607025[/snapback] windows knapp og l ? 9607180[/snapback] Da låses ikke maskinen til en bruker..
Bettibell Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Letteste er vel den som ligger inne i Xp som en her over meg har allerede fortalt om. Og til han over meg, jo da låses pc-en til en bruker + admin. Ihvertfall her. Endret 1. oktober 2007 av Ranxeroz
Breiker Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Vel i linux har du av-knappen når du trykker på den får du opp et vindu hvor du kan velge mellom å skifte bruker, Slå av, sovemodus OSV + lockscreen som kun låser maskinen slik at du må skrive inn passord for å kunne bruke den. 9607025[/snapback] windows knapp og l ? 9607180[/snapback] Da låses ikke maskinen til en bruker.. 9607429[/snapback] Nei men det er kun brukeren eller en admin som kan låse opp maskinen.
Gjest Slettet+142 Skrevet 1. oktober 2007 Skrevet 1. oktober 2007 Yep, det er sant. Men Win+L blir jo ikke like bra uansett. Det kan jo være at han har brukere som ikke er passordbeskyttet, gjeste-konto osv. Det kan fikses til å ha passordbeskyttelse på disse også ja, men vil si at Lås Datamaskinen fungerer best
Fjoslen Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har bare en konto så det skulle ikke være noe problem
Ståle Skrevet 3. oktober 2007 Skrevet 3. oktober 2007 Yep, det er sant. Men Win+L blir jo ikke like bra uansett. Det kan jo være at han har brukere som ikke er passordbeskyttet, gjeste-konto osv.Det kan fikses til å ha passordbeskyttelse på disse også ja, men vil si at Lås Datamaskinen fungerer best 9611165[/snapback] Men gjestekontoen kan jo ikke brukes til a lase opp en annen konto han har logget inn med. Regner med at ingen bruker Gjestekontoen som main konto..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå