Perazzi Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Jeg har laget en mal i word, fast tekst øverst på dokumentet og til høyre langs siden. Problem: når jeg prøver å skrive ut kommer ikke teksten på høyre side med på utskriften. Har prøvd å skrive ut dette dokumentet fra en annen pc og på samme printer, det fungerer... Hva kan være feil?
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Sjekk om teksten går innenfor printerens marginer
kjeklulf Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Er teksten på høyre side i en tekstboks? I så fall: Verktøy -> Alternativer -> Skriv ut -> hak av for Tegnede objekter.
Perazzi Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 (endret) Er teksten på høyre side i en tekstboks? I så fall: Verktøy -> Alternativer -> Skriv ut -> hak av for Tegnede objekter. 9296389[/snapback] Takk, det var der feilen lå Endret 17. august 2007 av iggipop
kjeklulf Skrevet 17. august 2007 Skrevet 17. august 2007 Det er en vanlig problemstilling. Tekstbokser i Word ligger i et eget layer for tegnede objekter, akkurat som bilder som er fristilt eller tegninger. Det er en av grunnene til at jeg unngår å bruke tekstbokser i maler så godt det lar seg gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå