Gå til innhold

Kikker på Walkman-mobil (SE W910i)

Xmag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å kikker meg om etter en ny mobil og MP3-spiller, og tenkte det var greit å ha det i samme enhet. Har i den anledning kikket på SE Walkman W910i. Lurer litt på når omtrent den vil kunne ventes i butikkene? Også lurer jeg litt på hva man kan forvente av MP3-spillerne i Walkman-mobilene? Kan man lage spillelister på telefonen? Hvordan er lydkvaliteten? Er de raske i navigeringen av sanger/album/artister? Må man bruke Sonys idiotiske Sonic Stage for å overføre .mp3-filer til den, eller benytter de en annen meningsløs softwarepakke? Er det raskt og smertefritt å overføre filer?

Jeg vet at veldig få om noen har erfaringer med W910i, men jeg går ut i fra at en del er sammenlignbart mellom denne og tidligere modeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan lage egne spillelister; lydkvaliteten er like bra som de fleste mp3-spillere (da sikter jeg til Sonys Walkman-serie); det går ganske fort å navigere, men det går ENDA fortere å navigere med Sonys nye Walkman-programvare (støtter "frisøk"); til å overføre musikk med, så kan du enten bruke Sonys program, "Disc2Phone", eller du kan overføre direkte med Windows utforsker; å overføre musikken med USB-kabel tar VELDIG lang tid (selv brukte jeg omtrent 9 timer på 3,5 gb med musikk), men med minnekortleser så går det som en drøm (3,5 gb musikk på rundt 40 min).

Håper dette var til hjelp! ;)

Skrevet
Man kan lage egne spillelister; lydkvaliteten er like bra som de fleste mp3-spillere (da sikter jeg til Sonys Walkman-serie); det går ganske fort å navigere, men det går ENDA fortere å navigere med Sonys nye Walkman-programvare (støtter "frisøk"); til å overføre musikk med, så kan du enten bruke Sonys program, "Disc2Phone", eller du kan overføre direkte med Windows utforsker; å overføre musikken med USB-kabel tar VELDIG lang tid (selv brukte jeg omtrent 9 timer på 3,5 gb med musikk), men med minnekortleser så går det som en drøm (3,5 gb musikk på rundt 40 min).

Håper dette var til hjelp! ;)

9309134[/snapback]

Tusen takk for svar. Det var definitivt til hjelp. Slik det ser ut har jeg få, om noen, grunner til å ikke kjøpe en Walkman-mobil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...