Xmag Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Driver å kikker meg om etter en ny mobil og MP3-spiller, og tenkte det var greit å ha det i samme enhet. Har i den anledning kikket på SE Walkman W910i. Lurer litt på når omtrent den vil kunne ventes i butikkene? Også lurer jeg litt på hva man kan forvente av MP3-spillerne i Walkman-mobilene? Kan man lage spillelister på telefonen? Hvordan er lydkvaliteten? Er de raske i navigeringen av sanger/album/artister? Må man bruke Sonys idiotiske Sonic Stage for å overføre .mp3-filer til den, eller benytter de en annen meningsløs softwarepakke? Er det raskt og smertefritt å overføre filer? Jeg vet at veldig få om noen har erfaringer med W910i, men jeg går ut i fra at en del er sammenlignbart mellom denne og tidligere modeller.
GoldenHymn90 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Man kan lage egne spillelister; lydkvaliteten er like bra som de fleste mp3-spillere (da sikter jeg til Sonys Walkman-serie); det går ganske fort å navigere, men det går ENDA fortere å navigere med Sonys nye Walkman-programvare (støtter "frisøk"); til å overføre musikk med, så kan du enten bruke Sonys program, "Disc2Phone", eller du kan overføre direkte med Windows utforsker; å overføre musikken med USB-kabel tar VELDIG lang tid (selv brukte jeg omtrent 9 timer på 3,5 gb med musikk), men med minnekortleser så går det som en drøm (3,5 gb musikk på rundt 40 min). Håper dette var til hjelp!
Xmag Skrevet 19. august 2007 Forfatter Skrevet 19. august 2007 Man kan lage egne spillelister; lydkvaliteten er like bra som de fleste mp3-spillere (da sikter jeg til Sonys Walkman-serie); det går ganske fort å navigere, men det går ENDA fortere å navigere med Sonys nye Walkman-programvare (støtter "frisøk"); til å overføre musikk med, så kan du enten bruke Sonys program, "Disc2Phone", eller du kan overføre direkte med Windows utforsker; å overføre musikken med USB-kabel tar VELDIG lang tid (selv brukte jeg omtrent 9 timer på 3,5 gb med musikk), men med minnekortleser så går det som en drøm (3,5 gb musikk på rundt 40 min). Håper dette var til hjelp! 9309134[/snapback] Tusen takk for svar. Det var definitivt til hjelp. Slik det ser ut har jeg få, om noen, grunner til å ikke kjøpe en Walkman-mobil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå