Gå til innhold

Fler som har fått trojansk hest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en post i antivirus-osv, delen av forumet, men tenkte at kanskje noen som leser her, men ikke der har hatt samme problem og fiksa det.

WoW sier jeg har Backdoor.Win32.Bifrose.aej på pcen og at det er en mulig keylogger. (Denne åpner også bakdøren for et par virus kompiser :thumbup: )

På blizz sin side sier de at AVG skal ta denne trojaneren.

Jeg oppdaterte AVG og scanna, har sletta en del random virus og ad-aware med AVG og andre anti-spyware programmer.

Har scanna både i vanlig modus og i sikkermodus og sletta alt jeg har kommet over.

Nå finner ingen av programmene noen fler trusler, men WoW gir meg fortsatt melding om at jeg har Backdoor.Win32.Bifrose.aej på pcen osv.

Kan WoW ta feil og ikke ha merka at den er fjernet eller må jeg bare skaffe et nytt anti-virus/-spyware program?

Har lagra account name, er det dermed trygt å logge på, ettersom jeg bare skriver inn passord da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det samme problemet. Jeg bare kjørte Norton Antivirus, så stod det at jeg hadde et virus fortsatt. Så jeg bare slo pc'n av og på. Da blei meldingen borte. Jeg har ikke mista accounten enda :)

Skrevet

Min metode: Last ned først, sjekk comment fila hvor det står at det er virus etterpå. Det beste er selvfølgelig å få med en trojaner som inviterer flere virus-venner med på festen, sånn som jeg gjorde. :thumbup:

Anbefales ikke.

Skrevet
Hvordan klarer dere å få alt dette inn på PCen? Jeg bare lurer. Kan ikke huske sist jeg fikk et virus eller noe lignende på min PC, og jeg surfer ganske mye.

9287795[/snapback]

Det avhenger ganske mye av HVOR du surfer ;)

Skrevet
Hvordan klarer dere å få alt dette inn på PCen? Jeg bare lurer. Kan ikke huske sist jeg fikk et virus eller noe lignende på min PC, og jeg surfer ganske mye.

9287795[/snapback]

Det avhenger ganske mye av HVOR du surfer ;)

9288061[/snapback]

eller hvilken nettleser man bruker..

rettere sagt: hvilkEN nettleser man IKKE bruker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...