Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser helt ok ut. Ville kanskje ikke gått for quad jeg da. Ville kjøpt e6750, byttet til p5n32e sli og kjøpt platinum ram fra ocz. Corsair 620w PSU får du fra shg til 950kr. Ville tenkt meg å bestille noe fra shg, spesielt siden de har corsair psun så billig.

 

Kjøp annet tastatur og mus. Kjøp g5 eller g7 mus, tastatur er egentlig ikke like viktig som mus.

Lenke til kommentar

Jeg syns oppsetet ditt var fint jeg :thumbup: sitter på nesten det samme oppsettet og er storfornøyd :D men styr unna Gold brikkene til OCZ, de er varme og ustabile, platinium er det valget du skal ta der :cool: andre gode brikker er f.eks Geil pc6400 og Crucial Ballistix pc 6400 :thumbup: kjøp det hovedkortet du har bestillt der og det samme gjør du med cpuen :thumbup: du kommer ikke til å angre et sekund :no: og bytt ut tastaturet og musa :yes:

Lenke til kommentar

Skal du benytte PC til spilling må du IKKE velge trådløs mus eller tastetur. Alt for mye lagg når du spiller. Når det kommer til valg av mus/tastatur så finnes det så mye på markedet at et klart valg finnes nok ikke (smak og behag). Har selv deathadder musen og er strålende fornøyd med den ;)

Lenke til kommentar
Skal du benytte PC til spilling må du IKKE velge trådløs mus eller tastetur. Alt for mye lagg når du spiller.

9291566[/snapback]

Til FPS baserte nettverks-spill som Battlefield og CounterStrike MÅ du kable tastatur, mus og nettverk.

Wow etc fungerer vel forsåvidt trådløst

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...