kjetilm Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Engine Error: failed to lock index buffer in CMeshDX8::LockIndexBuffer Denne meldingen kommer opp BARE på maps som de_inferno, cs_militia. MEN jeg trenger de_inferno. når jeg skal spille i turneringer, Så er det noen som vet hva jeg skal gjøre? Det som skjer er at. Spiller en liten stund, deretter dette spiller HELT ut, derretter kommer meldingen opp. når jegh trykker OK, kommer det sånn send rapport ting. Jeg har opdatert DX og drivere Please need help..
vStyle Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Har du prøvd Steam Support? Og oppdater drivere...
kjetilm Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 ja men . 1. Det skjer IKKE p.g.a alt +tab 2. Jeg har IKKE ATI kort
vStyle Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 Da prøver du som de fleste gjør... Verify Game Files... Hvis det ikke funker så prøver du en CLEAN reinstall av Source, dvs at du sletter counter-strike source mappen i steamapps. Og du er troy? Har sett deg noen ganger på Eide, klanen din eier
kjetilm Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Da prøver du som de fleste gjør... Verify Game Files... Hvis det ikke funker så prøver du en CLEAN reinstall av Source, dvs at du sletter counter-strike source mappen i steamapps. Og du er troy? Har sett deg noen ganger på Eide, klanen din eier 9296035[/snapback] Punkt 3: Clanen jeg er med i eier som regel ja..
Jooakim Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Ah, ja, det er noen DNS-problemer, blir fikset asap. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå