Gå til innhold

skal bestille Guild Wars men et spørsmål...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg skal bestille Guild Wars 06 Prophecies men det er utsolgt på Cdon.com pg jeg vil betale med oppkrav ellr faktura da som det vel heter ikke med visa.... er det noen andre plasser jeg kan bestille der det går litt fort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bestill via arenanet's hjemmeside. Der får du det på stedet (men ikke innpakningen da.. Slike ting liker vi dessverre for godt :(  )

http://www.guildwars.com/products/guildwars/wheretobuy/

9284513[/snapback]

med det sier du at jeg kjøper med visa og laster ned? det går og da.... men orker ikke betlae og så vente på det...... men kan kjøpe og laste ned da... er det en plass jeg kan gjøre det?

Skrevet

Jeg så nettop i posten din over, og jeg forstod ikke helt, men etter min oppfattning: Du vil helst ikke betale med visa?

Uansett, jeg vet ikke om noen plasser hvor du betaler med faktura og det faktisk går fort untatt cdon.. Det er liksom cdon jeg har brukt selv hele tiden.

Men om du ikke har noe imot å bruke visakortet, ville jeg lastet ned guildwars (www.guildwars.com), og gått inn på butikken derifra. Det kan enten gjøres når du starter opp guildwars, eller ved å følge linken jeg gå deg i posten over.

Skrevet
Komplett.no kan du betale i oppkrav.

9285056[/snapback]

ja men er den første cden der? Guild Wars 06 Prophecies? må jo ha den originale cden så jeg kan spille... :cool:

Skrevet (endret)
Komplett.no kan du betale i oppkrav.

9285056[/snapback]

ja men er den første cden der? Guild Wars 06 Prophecies? må jo ha den originale cden så jeg kan spille... :cool:

9285303[/snapback]

Alle versjonene er stand-alone så vidt jeg vet?....

Men Prophecies er nok en lur start.

Endret av Bjohansen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...