Gå til innhold

en liten ting som plager meg.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Tok litt tid før jeg skjønte hva du mente.

 

Har lagd noen tråder selv jeg aldri får svar på. Men du må ikke glemme å se på antall visninger også. Det vanlige er vel at ingen vet svaret, så hvorfor poste noe da? Og hvis mange vet svaret blir det ofte en stor diskusjon.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Første innlegget var noe vanskelig å tolke ja, og det er vel sånne tråder folk ofte ikke gidder dekryptere førstepost for å kunne skrive i tråden.

 

En av de viktigste forutsetningene for at folk skal gi seg hen i innleggskriving er jo at førsteposten er forklarende på hva som er problemet, med tilstrekkelig informasjon, og at emnetittelen er mest mulig beskrivende og at tråden er plassert i riktig kategori. Da vil du trekke inn folk som har peil på nøyaktig det du lurer på istedet for at disse ekspertene kanskje hopper over din "hjelp meg, rart problem"-tråd, eller at disse aldri ser tråden din fordi den ligger i helt feil kategori.

Lenke til kommentar
Er litt enig, men det er liksom ikken noe forumlederene/moderatorene kan gjøre noe med..

9290463[/snapback]

Vel, hadde Norge vært en ekstremt fascistisk stat hadde dette nok vært mulig.

Men siden det ikke er tilfellet kan man ikke tvinge folk til å lese og skrive innlegg i tråder, nei. :)

Men som jeg sa så kan man bedre forutsetningene om man gjør tråden sin mer 'vennlig' for de andre brukerne.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...