Sbaakind Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ikke viktig, isåfall enkel -GPRS: ja -EDGE: ja? -Email klient: ja? Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Vanlig -Vekt: ikke viktig -"Støt/sprut/støv-sikker": Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm: passe stor -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1 og 2-3000 kroner til rådighet. Hvis med abbenoment, hvilket? - Fornye Djuice Nonstop Diverse: -Merke: Nokia, sony ericsson.. åpen for flere -Kamera: ja -Videokamera: ja -Symbian: ? -Infrarød port: ikke krise hvis den ikke har. -Blåtann (Bluetooth): ja, viktig! -Internminne: (Antall mb, eller minimum plass for et visst antall kontakter/bilder/hvor mange du vil ha plass til. -Minnekort?: ja-MP3: -Radio: ja -UMTS: ? -Triband: ? -wLAN: ? - Mulighet for GPS: ikke krise hvis den ikke har. - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: ja -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Stort sett SMS, men også en del ringing. Vanskelig å finne en telefon som en kan bruke på fritid, samt i arbeid, samtidig skal den ikke være stor og klumpete, men heller ikke så liten at fingra såvidt finner veien til tastene. Interessert i bra kamera med video funksjon, gjerne radio og må ha blåtann ( siden dette blir brukt i jobb sammenheng). Ikke klapp telefon, helst vanlig men til nøds "skyvetelefon". Noen som kan hjelpe en kresen kar? ;P hehe mvh Steffen.
Sbaakind Skrevet 16. august 2007 Forfatter Skrevet 16. august 2007 Nokia e65? 9274487[/snapback] noen som har noen erfaringer?
Hakkebakk Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) K550i, hvis du har Telenor eller Djuice er msn gratis til 1. september. Edit: tror ikke den er spesielt "sprutsikker" Endret 16. august 2007 av IceSpirit
auto6 Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) hva med SE K610i, K530i, K770i eller K810i? Endret 16. august 2007 av auto6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå