Gå til innhold

Studio for en billig penge...


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte bare jeg skulle skryte litt over mitt seneste innkjøp av gadgets...;

 

Kjøpte studiokit hos Kaffebrus.com Kjøpte et kit med 2 stk 110W blitser, 1 paraply, 1 softbox og 2 kraftige stativer. Alt for den nette sum av ca 3000 SEK, men pga sending til norge, ble det trukket fra svensk moms. Den norske ble jo lagt til ved import, men dette ble håndtert av tollpost transport. Alt gikk kjapt fra bestilling til levering, og utstyret er faktisk meget bra.

 

Har brukt det en del nå og blitsene er kraftige og lader relativt kjapt. Til den prisen synes jeg det er verd hver krone og anbefaler alle å vurdere dette hvis de liker å ta protrett etc. Mye morro for lite penger.

De har et par kit som er billigere og. En bør visst nok IKKE kjøpe det billigste (45W) kittet, bruk heller litt mer og få de 2 110W'ene.

 

De får mitt prestisjetunge "Recommended by KI" approval stamp.

 

Noen andre som har erfaringer med disse blitsene/eventuellt noen andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey!

 

Hvordan var det med levering? Tok det lang tid eller? Er virkeligen på vei til å kjøpe noe slikt selv. Har lønning på konto og det koster jo sirka like mye og kjøpe en vanlig bilts som det settet.

 

Og stativene er ikke noe som kan velte / knekke med det første? De er stødige og gode?

Ville også takket meget for noen bilder =) hvis du fikk lastet opp noen testbilder!

Lenke til kommentar
Hey!

 

Hvordan var det med levering? Tok det lang tid eller? Er virkeligen på vei til å kjøpe noe slikt selv. Har lønning på konto og det koster jo sirka like mye og kjøpe en vanlig bilts som det settet.

 

Og stativene er ikke noe som kan velte / knekke med det første? De er stødige og gode?

Ville også takket meget for noen bilder =) hvis du fikk lastet opp noen testbilder!

9271208[/snapback]

 

Jeg var meget fornøyd med leveringen. Vet ikke akkurat hvor mange dager det tok, men det gikk relativt kjapt ja. Stor pakke og :)

 

Stativene imponerer. Det kit'et til 3k, er med meget solide stativer. MEGET solide. Det er virkelig morsomt... og sykt bra "bang for the buck". Kommer noe testshots snart, men eg må spør modellene om lov til publisering....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...