Gå til innhold

Første selvbestemte fotoshoot


JPTvete

Anbefalte innlegg

Dette er første gang min datter har posert for meg foran kamera. Jeg satte hun der og tok noen bilder, så kom hun til meg og så på de.

Så gikk hun tilbake og satte seg for at jeg skulle ta flere, så kom hun og så på de igjen og dette skjedde flere ganger.

Så dette kaller jeg for hennes første selvbestemte fotoshoot :-)

post-90178-1186955596_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig uttrykk! Det fikk meg til å smile stort.

9266944[/snapback]

 

Sp morsomt :-) Takk for kommentar.

 

jeg blir glad av å se slike bilder. Veldig fint i s/h også.

9267494[/snapback]

 

Bra det gjorde deg glad. Takk for kommentar :-)

 

Behagelig bilde. Og smilet kommer frem i øynene også, og smitter over på meg ihvertfall :)

9267589[/snapback]

 

Hehe, mye glede ut av dette bildet. Morro :-)

 

Nydelig ansiksuttrykk du har fanget der.

Morsomt å se at dere kjører samme frisyren  :p

9268715[/snapback]

 

Takkfor kommentar. Ja frisyren er ganske lik, til mors forargelse kjørte jeg tilfeldigvis samme maskinen over dems hode som over mitt.

Lenke til kommentar

Fantastisk flotte bilder.. håper jeg kan komme i nærheten av å ta noe lignende av min datter en gang...

 

Liker det første best, smilet ser mer naturlig ut og måten hun holder hodet på får meg til å tenke at hun er litt sjenert, samtidig som det er gøy å bli fotografert...

Lenke til kommentar
Fantastisk flotte bilder.. håper jeg kan komme i nærheten av å ta noe lignende av min datter en gang...

 

Liker det første best, smilet ser mer naturlig ut og måten hun holder hodet på får meg til   å tenke at hun er litt sjenert, samtidig som det er gøy å bli fotografert...

9289712[/snapback]

 

Takk for kommentar. Alle kan få gode bilder, bare øvelse som skal til. Det som er så morro med foto er at man kan alltid bli bedre og det er alltid mer å lære.

 

Synes selv hun ser mer stolt ut i andre bildet og er nok mer i sjenert modus på det første. Men liker strukturen og fargen bedre i versjonen fra film-kamera.

Versjon 2 er forøvrig totalt ubehandlet, kun scannet negativet.

 

Edit: Leif

Endret av Snakenor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...