Gjest mafister Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 Jeg bor i nordnorge og er mye ute i naturen og fotograferer. Vurderer å gå til anskaffelse av digitalkamera. Har det vært utført noen tester med kameraer i kuldegrader? Hvilket merke har i såfall vært best. Har et APS-kamera fra Fujifilm og det er helt ubrukelig når det er litt kaldt.
toreblomhaug Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 har brukt mit agfa 1280 digi cam ute i noen minus har ikkje hatt noe problem med det tok ein del bilder når eg kom heim fra torp der var det -10 og blåst veldig bra veit ikkje om det er bra får kamera men bilde blei heilt ok :smile: har hørt att batterier ikkje liker så veldig godt kulde :smile:
Gjest mafister Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 Jeg bor også i Nord-Norge, nærmere bestemt Karasjok. Jeg har tatt bilder i temperaturer ned mot -35 grader uten at kameraet har sviktet meg. Jeg har et Canon Powershot S10
jeffen Skrevet 5. januar 2002 Skrevet 5. januar 2002 Jeg har brukt mitt Kodak DC215 flittig,- og det har fulgt med både her og der. På fjellet ved Ustaoset også. Det var nok nede i -13 grader på det kaldeste,-og det gikk helt greit. -Men de aller fleste batterier liker seg ikke lenge ute i kaldt vær.... Det er det samme med batteri til vanlig speilreflekskamera også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå