litami Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda) Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt?
kimarve Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda)Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt? 9266494[/snapback] I motsetning til henne er jo bakgrunden stille er ikke dette forklaring nok ?
kimarve Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jeg har et sony dsc-F828( som jeg desverre ikke er så flink til å bruke enda)Jeg tester og prøver og feiler, men det er mye å lære seg når en ikke kan noe særlig Sånn som i dag, jeg tol bilde av datteren min når hun hoppet på trampolinen, men hun blir jo helt uklar, mens bakgrunnen blir i fokus, hva gjør jeg galt? 9266494[/snapback] I motsetning til henne er jo bakgrunden stille er ikke dette forklaring nok ? 9266905[/snapback] Ps burde skaffe ny foring til trampolina man kan skade seg styggt p[ de fjaerene vet du
kimarve Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Du må ha en raskere lukkerhastighet. 9266911[/snapback] Jaja sry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå