TiEv Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 hei jeg er hos en venninne som har det samme problemmet=S når jeg skrudde på dataen var lyset borte, begge har bærbar, men hun har 2 bærbare og på denne virker det...lyset virket da jeg var hjemme..:S noen som veit hva vi skal gjøre? har prøvd å stilt det opp og alt:S har ikke fått testet om det virker hjemme igjen da... takk for svar, gjerne kjappe!
BeFs Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Og det sluttet å virke til venninen din også? Det vil nok neppe fungere når du kommer hjem, tror ikke bakgrunnsbelysningen virker etter hvor i verden du er. Det er nok ødelagt, har du mistet eller behandlet bærbaren din tøft i det siste? Når kjøpte du den?
TiEv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 nei har ikke behandlet den tøft..og den virka når jeg var hjemme, 30min med kjøring og så slukna det:S:S samme skjedde med venninna mi:S hu bare skrudde den av og på:S forstår ikke en shitt nå jeg:S:S kan ikke være noe virus eller noe..eh..
BeFs Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Nei, er garantert ikke virus. Men, lyset er borte, men du kan fremdeles se det som er på skjermen?
TiEv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 jepp, veldig svakt... ingenting vi kan gjøre?? =S
John Kr Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Har du prøvd å trykke "FN" og F10 samtidlig flere ganger?
TiEv Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 greier ikke se piltasten, så greier ikke logge inn på noen bruker..men jeg prøvde litt, så etter en stund virka lyset i 2sek, å så restarta pcen seg.. wtf?! >.<
BeFs Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Lever den der du kjøpte den og forklar problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå