NastyNovice Skrevet 11. august 2007 Skrevet 11. august 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh.
Knocksock Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. 9256482[/snapback] Prøv å ring Idedata (idedata.no - 33099400 tror jeg) - sjekk først på web-siden deres, du må kanskje lete litt..gamle varer kanskje. Så ringer du og spør, og hvis de ikke finner noe i sortementet spør du om de har en til overs som de vil selge De sender varer før klokken 15 hvis du bestiller - så de er kjapt fremme!
Katnosa Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Hei, fikk nettopp en Palm TX som jeg kjøpte fra ebay.com via jetcarrier. Sleipingen som solgte meg pda-en lot være å inkludere en hot-sync kabel, jeg fikk bare med en cradle uten hot-sync knapp. Nå finner jeg ikke ut av hvordan jeg skal få sendt over programmer til pda-en min fra pc-en. Noen som vet hvordan jeg skal få hot sync til å funke, evt hvor jeg kan få kjøpt en slik dust kabel? Helst i nærheten av oslo, for jeg har ikke tålmodighet til å vente mer.. argh. 9256482[/snapback] Hvis du kan bruke samme cradle som på T3, kan duy få en slik gratis av meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå