RogueAlien Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 (endret) @JohnnyJackal: Ja det er greit. @Noobish_Geek: Jeg vet ikke. I Forgotten Realms så er gudene viktige, de blander seg inn mye og de hersker over sjelene til alle. Har du ingen så er det bye bye når/hvis du dør. Endret 11. mars 2008 av RogueAlien
Mr Walrus Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Guess what! Jeg la til bildet på characteren min......... og så ble halvparten borte^^
Kuroneko Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hey, menneske, ikke alv. Tenkte å spille ond, men ikke karikert "raargh, drepa voldta ødelegge"-ond, bare en skikkelig kjip fyr. Har null problemer med å gjøre gode handlinger, har null problemer med å behandle folk han liker realt, men har null problemer med å kaste småbarn på bålet om han ser seg tjent med det heller. Om det ikke funker kjører jeg neutral. Min karakter har ingen gud fordi han er en arrogant jævel som tror han klarer seg uten. Viktig å se at gudene i standard FR setting er faktum, ikke filosofiske spørsmål, og at de har betydelig og beviselig innvirkning på verdenen.
RogueAlien Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Ok men det er greit det. Jeg har ikke lyst til og innskrenke ting for spillerne selv om good eller neutral alignments er lettere og forme inn i en historie. Ja gudene er virkelige i FR.
Mr Walrus Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Til dere som vurderer å legge karakteren din inn på The Tangled Web. Husk å save ofte så du ikke mister for mye info viss du får en error
RogueAlien Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 (endret) Er det ingen som har tatt i bruk de nye templatene i OpenRPG 1.7.5? Endret 11. mars 2008 av RogueAlien
RogueAlien Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Prøv og finn en kul tegning dere synes passer karakteren deres og post dem her slik at jeg får tak i dem. Jeg trenger det til og lage tokens dere skal bruke i kamp som alternativ til miniatyrer.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har visst mista nesten alt på Game Tree'et, det eneste som er igjen er Behir (Example sheet), jeg har prøvd å laste tree.xml på nytt men til igjen nytte.
RogueAlien Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 (endret) Jeg har visst mista nesten alt på Game Tree'et, det eneste som er igjen er Behir (Example sheet), jeg har prøvd å laste tree.xml på nytt men til igjen nytte. Hvordan skjedde det? @Bakkland: Her er character region tinga fra Calimshan. Automatic Language: Alzhedo. Bonus Languages: Auran, Chondathan, Chultan, Draconic, Ignan, Shaaran & Tashalan. Regional Feats: Bloodline of Fire, Mind over Body, Street Smart & Thug. Equipment: (A) Wand of Magic Missiles (Lv.1) med 20 charges. (B) Studded Leather Armor (Masterwork) og 3 Potions of Cure Light Wounds (Lv.1) Der har du Calimshan valgene. Endret 11. mars 2008 av RogueAlien
fffuuu manchu Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Er det mulig å få byttet Wand of Magic Missiles med en annen spell? Har Evocation som prohibited.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har visst mista nesten alt på Game Tree'et, det eneste som er igjen er Behir (Example sheet), jeg har prøvd å laste tree.xml på nytt men til igjen nytte. Hvordan skjedde det? Jeg veit ikke, bare restarta maskine pga en windows oppdatering. Skal prøve å reinstallere den når jeg kommer hjem fra skolen imorgen. Sitter på en annen PC nå. Og gidder ikke å skru på den første så seint.
RogueAlien Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Er det mulig å få byttet Wand of Magic Missiles med en annen spell? Har Evocation som prohibited. Ja det er greit, bare det er en level 1 spell.
RogueAlien Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Er det mulig du kunne funnet en tegnet versjon av karakteren din Bakkland? En 3D modell passer bare ikke inn..
RogueAlien Skrevet 12. mars 2008 Forfatter Skrevet 12. mars 2008 Hva heter serveren vi spiller på? OpenRPG Veav 1 og jeg tenker jeg kommer til og kalle rommet vårt "RogueAlien's D&D 3,5" eller noe sånt.. Men det blir nok ikke noe enda. Dere må nok vente litt til. Jeg har ikke helt bestemt meg for en historie enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå