qazy Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er med. Har erfaring fra diverse andre rollespill. Fortsatt ikke spilt D&D, men har Monster Manual, Dm-guide og players handbook + FR sourcebook. Har lest endel litteratur og spilt ca samtlige spill i Forgotten realms. Blir det FR?
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Jeg er med. Har erfaring fra diverse andre rollespill. Fortsatt ikke spilt D&D, men har Monster Manual, Dm-guide og players handbook + FR sourcebook. Har lest endel litteratur og spilt ca samtlige spill i Forgotten realms. Blir det FR? Ja det blir FR og du er hjertelig velkommen! Da skriver jeg deg opp på lista også i første post.
Mr Walrus Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Viss jeg skal være med må det hende noe etter påskeferien eller før. Jeg skal til treningsleir i Danmark uka etter Påskeferien.
qazy Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Litt surt, påsken hadde vært perfekt for min del! Noen tanker om hvor i FR campaign blir satt?
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Jeg har ikke bestem meg for om jeg skal fortsette med den forrige historien jeg skrev, lage en ny eller bruke/kjøpe en ferdiglaget historie fra Wizards etc. Jeg må tenke litt på det. Det er vel en god sjanse for at det blir et sted langs The Sword Coast, Cormy og Dalelands eller i The North.
Kuroneko Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Synes dette høres veldig spennende ut. Har en hel del DnD (3.5 også) erfaring, men null openrpg. Hadde satt pris på å få bli med likevel!
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Synes dette høres veldig spennende ut. Har en hel del DnD (3.5 også) erfaring, men null openrpg. Hadde satt pris på å få bli med likevel! Ja da skriver jeg deg opp også.
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Det ser ut til at OpenRPG linken ikke virker nå og at siden deres er nede. Men vi får håpe at den kommer opp igjen snart, uansett de som har i hvertfall 1.7.3 kan oppdatere til 1.7.5 automatisk i programmet. @Bakkland: Hehe ok.
fffuuu manchu Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Har du installasjons-filen? Isåfall kan du vel bare uppe den hit. Ser ut til at jeg ikke har OpenRPG installert. EDIT: Ser ut til at siden deres er oppe nå. Driver å patcher nå. Endret 10. mars 2008 av Bakkland
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det følger med en 3.5 char template i den nyeste versjonen, så er vel bare å bruke den for å legge opp stats etc.
RogueAlien Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Skrevet 10. mars 2008 Ja jeg ser de har gjort noen oppdateringer på charactersheet templatene sine, de som de hadde tidligere var ubrukelige. Så det ser greit ut at dere bruker disse hvis dere ikke vil bruke RPG Web Profiler.
Mr Walrus Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er klart til å lage character så fort som mulig. Er litt nybegynner innenfor dette her. Har bare spilt med kamerater med lett oppsett. Så jeg trenger litt hjelp med character.
qazy Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er klart til å lage character så fort som mulig. Er litt nybegynner innenfor dette her. Har bare spilt med kamerater med lett oppsett. Så jeg trenger litt hjelp med character. Hva trenger du hjelp til?
Mr Walrus Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det meste egentlig^^ Alle bøkene mine osv ligger igjen hos min kamerat.
araziel Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Yahr, kjempeinitiativ! Jeg skal se hvordan det blir med tid etter påske, men akkurat nå har jeg nok ikke tid til noe. Mulig jeg kan GM'e RuneQuest også, hvem vet. Må se om jeg får til OpenRPG
fffuuu manchu Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det meste egentlig^^ Alle bøkene mine osv ligger igjen hos min kamerat. Du kan finne alle standard-reglene på d20srd. EDIT: Ok, Tangled Web RPG Profiler er idiotisk, så jeg bruker Goodgle Docs istedet. Endret 10. mars 2008 av Bakkland
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå