RogueAlien Skrevet 12. august 2007 Forfatter Skrevet 12. august 2007 (endret) Til mastergamer: Problemene du hadde i kveld kan skyldes et par ting eller mer. Hvis du har en router så kan de hende det hjelper om du åpner en port for OpenRPG og hvis du har en annen firewall så kan det hende du kan gjøre noen instillinger der som gir OpenRPG bedre tilgang feks. ping. Jeg håper det hjelper, synd hvis du ikke blir med på grunn av sånne tekniske problemer. Endret 12. august 2007 av RougeAlien
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Den siste gangen så skrudde faren min av modemet, fordi det begynte å lyne og tordne, har dårlig erfaring med det. Men jag prøve å endre noen instillinger på brannmuren, slik at jeg forhåpententligvis slipper disse problemene
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 (endret) Den siste gangen så skrudde faren min av modemet, fordi det begynte å lyne og tordne, har dårlig erfaring med det. Men jag prøve å endre noen instillinger på brannmuren, slik at jeg forhåpententligvis slipper disse problemene 9268661[/snapback] Ok da får vi håpe det går bedre neste gang. Jeg er online igjen på OpenRPG etter klokka 19:00. Kommer nok ikke til og bruke mIRC så mye da det har ikke virket som de fleste her inne har vært innom der. Noobish_Geek: Du bør få installert OpenRPG og komme inn en kveld så jeg kan hjelpe deg med karakteren. Flaringo og blackbrrd: Hvor blir det av dere? Vi bør få laget karakterer FØR onsdag slik at vi ikke ender opp med og måtte lage karakteren når vi skal spille. Det tar så lang tid i seg selv at det er håpløst og gjøre begge ting samme dag. Hvis dere ikke blir med og lager en karakter før onsdagen så må dere enten ta en ferdiglaget karakter som jeg kan lage eller så må dere vente til neste gang vi skal spille og heller da lage karakteren før den tid. Endret 13. august 2007 av RougeAlien
Mr Walrus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har Installert OpenRPG. Har Du adressen til serveren? IP?
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Har Installert OpenRPG. Har Du adressen til serveren? IP? 9270344[/snapback] Serveren er OpenRPG VeavI og serverrommet jeg vanligvis bruker og sette opp nå i starten er Karakterbygging. Med passordet 123
Mr Walrus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Locating server at ti221110a080-4055.bb.online.no:6774... Failed to connect to game server... arghh, Noen løsning?
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Du har installert alt i riktig rekkefølge? Har du konfigurert brannmur til og godta OpenRPG fullt ut?
Mr Walrus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg klarer fint å logge på andre servere. Edit: Klarte det, Endret 13. august 2007 av Noobish_Geek
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 (endret) Jeg klarer fint å logge på andre servere. Edit: Klarte det, 9270955[/snapback] Men greia er at hvis ikke firewallen er helt konfigurert for OpenRPG så kan du støte på connection problemer mens vi spiller og det er ikke så kult. Endret 13. august 2007 av RougeAlien
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 RougeAlien: Jeg fant ut at firewallen min ikke var konfigurert, så jeg har gjort det nå, ses kl. 19.00 da
mESA Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Jeg kan kanskje være med, men dno hvor mye tid jeg kan legge inn i dette, har liksom skole, jobb og sosialliv
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Noobish_Geek: Ja det var fint da ses vi 19:00. mESA: Hvis du installerer og følger det som jeg har skrevet til de andre tidligere så kan du komme inn på OpenRPG også kan vi snakkes der.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Er det ikke no character creator i OpenRPG? hadde gjort alt så mye lettere da.
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 (endret) Er det ikke no character creator i OpenRPG? hadde gjort alt så mye lettere da. 9271617[/snapback] Jo det er noe der. Det er lenge siden jeg sjekka den men da var den ikke særlig bra. Vi kunne jo se på det. EDIT: den var ikke noe annerledes nå enn før. Problemet med den er at den er så liten og utistrekkelig. Du har nesten ikke rom for noe annet enn de helt grunnleggende tingene og ingen på språk eller noe. Og du må skrive opp ALLE skills selv. Så tro meg, de online sheets'a jeg har lagt en link til her er mye bedre. Endret 13. august 2007 av RougeAlien
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 (endret) Hvor blir det av folk da? Jeg er inne på serveren her og Noobish_Geek er her men har ikke gitt lyd fra seg på et kvarter eller noe sånt. Jeg begynner og bli lei.. EDIT: Har alle problemer med OpenRPG? Er det som er greia? Endret 13. august 2007 av RougeAlien
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 Har gitt lyd fra meg jeg^^ 9272085[/snapback] Du er helt stille nå. Jeg prøver og få kontakt med deg men du svarer ikke. Når jeg sier jeg skal være her for og hjelpe så må du jo svare på om du har gjort det du skal sånn at vi kan gå videre med karakterbygginga.
Mr Walrus Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 Har gitt lyd fra meg jeg^^ 9272085[/snapback] Du er helt stille nå. Jeg prøver og få kontakt med deg men du svarer ikke. Når jeg sier jeg skal være her for og hjelpe så må du jo svare på om du har gjort det du skal sånn at vi kan gå videre med karakterbygginga. 9272110[/snapback] Ser du ikke at jeg driver og roller. at jeg ga deg linken til characteren osv?
RogueAlien Skrevet 13. august 2007 Forfatter Skrevet 13. august 2007 (endret) Har gitt lyd fra meg jeg^^ 9272085[/snapback] Du er helt stille nå. Jeg prøver og få kontakt med deg men du svarer ikke. Når jeg sier jeg skal være her for og hjelpe så må du jo svare på om du har gjort det du skal sånn at vi kan gå videre med karakterbygginga. 9272110[/snapback] Ser du ikke at jeg driver og roller. at jeg ga deg linken til characteren osv? 9272117[/snapback] Jo men når jeg skriver at du må velge mellom noen ting også får jeg ingen svar på det da begynner jeg jo og tenke at du kan ha disconnecta. Noen ganger når folk blir avkoblet fra en server på OpenRPG så blir alikevel navna deres hengende igjen i rommet selv om de er avkoblet. Altså ikke i de tilfellene når man selv kobler av men når det skjær en crash etc. Endret 13. august 2007 av RougeAlien
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 13. august 2007 Skrevet 13. august 2007 (endret) Har spist, skal jeg koble meg på, eller skal jeg vente til dere er ferdig? EDIT: jeg glemte å bookmarke character'n, hvilken side blir de lagret på igjen? Endret 13. august 2007 av Slettet-aNZFa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå