slippern Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 hallo noen som vet hvordan man lager en wysiwyg editor? kan ingenting javascript :/
eiden84 Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hvis du ikke kan noe om javascript, så har du en skikkelig utfordring. Jeg anbefaler at du heller begynner på noe litt enklere. Det finnes ferdige WYSIWYG-editorer. Ett eksempel er TinyMCE: http://tinymce.moxiecode.com/
slippern Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 har en editor som fungerer utmerked. men liker ikke at det er reklame på den. å tar jeg vekk reklamen så fungerer ikke editoren.
eiden84 Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Vel, du får et ganske greit inntrykk av hvor mye arbeid som ligger bak en slik editor ved å laste ned development-versjonen av editoren. Da kan du ta en titt på kildekoden. Hvilken editor er det du har nå da?
slippern Skrevet 11. august 2007 Forfatter Skrevet 11. august 2007 vet ikke hvilken det er. fant den bare på google... tok vekk en masse ting, men akkurat ei linje jeg har i kildekoden kan jeg ikke ta vekk, for den som har kodet det har gjort det sånn at visst den linjen blir fjernet, eller endret på. så funker ikke editoren.
l3dx Skrevet 26. august 2007 Skrevet 26. august 2007 FCKeditor fungerer glimrende. Støtter flere teknologier gjør den og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå