kjetilm Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hei. Når jeg sitter på css virker internetten, iptlf og alt Bra. MEN Når jeg tar AV CSS Detter internetten og Telefonen UT en stund? Jeg må vente ca et 1/2 minutt +/-. Før jeg kan bruke internetten igjen?? Hva skal jeg gjøre?
icedragon1990 Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Hei. Når jeg sitter på css virker internetten, iptlf og alt Bra. MEN Når jeg tar AV CSS Detter internetten og Telefonen UT en stund? Jeg må vente ca et 1/2 minutt +/-. Før jeg kan bruke internetten igjen?? Hva skal jeg gjøre? 9249717[/snapback] Har nesten samme prøblem. bare mitt er: når jeg starter css eller cs og finner servere, finner den alle serverne også trykker jeg på oppdater så detter internetten ut(iblant) og jeg må minimere og reparer tilkoblingen.. så funker det ei stønn igjen også ska jeg velge en annen server også skjer det samme.. sitter på trådlåst da så tror det er det
Jooakim Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Har noe samme jeg og. Men nettet detter kun ut om jeg åpner utorrent rett etter CS. Jeg må også vente ett-to minutt før jeg kan bruke nettet igjen etter å ha spilt CS. Jeg vedder på at dere to har rutermodem fra Telenor. :-)
icedragon1990 Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Har noe samme jeg og. Men nettet detter kun ut om jeg åpner utorrent rett etter CS. Jeg må også vente ett-to minutt før jeg kan bruke nettet igjen etter å ha spilt CS. Jeg vedder på at dere to har rutermodem fra Telenor. :-) 9249948[/snapback] mye mulig.. har bredbånd fra "romerike bredbånd" da men.. veit ikke helt.. har ikke skjekka:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå