Ximenez Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Noen som kjenner til en måte å få disabla onboard tastatur på en laptop? Har kjøpt et USB-tastatur nå, men det gamle er fortsatt aktivt og lager krøll. Noen som har tips?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kontrollpanel > Skrivere og annen maskinvare > Tastatur > Maskinvare > Velg tastaturet > Egenskaper > Enhetsbruk > Deaktiver.
Ximenez Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Takk for tilbakemelding, men har dessverre ikke denne muligheten i kontrollpanelet mitt. Kan kun avinstallere driveren til tastaturet, men denne installeres jo automatisk når maskinen startes på nytt. Har heller ikke funnet noen mulighet til å disable Plug and Play i Bios'en min, då dette jo i teorien skulle løst problemet med automatisk installasjon av driver ved oppstart.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Ok, prøv dette: Høyre klikk på min datamaskin > Egenskaper > Maskinvare > Enhetsbehandling > Trykk på det pluss tegnet foran "tastatur" > Velg tastaturet > Egenskaper > Deaktiver. Mer kommer jeg ikke på. EDIT: Egenskaper ikke generelt, skrev litt fort ja. Endret 9. august 2007 av Slettet-aNZFa3
Admin'c Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 tastaturet kan vel skiftes ut så da er det vel bare å nappe ut kabelen fra tastaturet til lappisen. Er dog usikker på hvor stort prosjekt det er.
Ximenez Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Til mastergamer: Får fortsatt ikke deaktivert, kun avinstallert driver. Til admin'c: Ser ut som jeg må nappe ut kabel ja. Har søkt gjennom "hele" Internett på jakt etter en løsning og den varianten du skissserer ser ut til å være den mest vanlige. Litt tungvindt synes jeg, men, men.... Takk for tips:)
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Om du forteller hvilken maskin det gjelder, så kanskje noen har noen tips? FSC maskiner kan deaktivere onboard tastatur med FN-kombinasjon
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Til mastergamer: Får fortsatt ikke deaktivert, kun avinstallert driver.Til admin'c: Ser ut som jeg må nappe ut kabel ja. Har søkt gjennom "hele" Internett på jakt etter en løsning og den varianten du skissserer ser ut til å være den mest vanlige. Litt tungvindt synes jeg, men, men.... Takk for tips:) 9242746[/snapback] hmm, rart, det var ihvertfall sånn jeg gjorde det med laptopen min, hva slags laptop har du? som det har blitt sagt tidligere så kan noen datamaskiner deaktivere tastaturet med FN-knappen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå