Gå til innhold

Nostalgikjøp! Gamle Star Wars og Transformers blad


Anbefalte innlegg

Var å leita etter låsesmeden da jeg plutselig kom forbi en butikk med brukte plate og bok/tegneserieblad. Og etter en liten nostalgitripp i kinoen sist uke, da jeg så Transformers, så måtte jeg inn å se om jeg kunne lete opp det "lille" jeg hadde av Transformersminne som barn.

Det var bare et blad, og eneste jeg husker er en gutt som løper opp i handa til den eneste hvite og røde transformerskaren, sykehusbilen, ratchet er det vel som jeg har funnet ut nå i ettertid. OG han skyter med en liten pistol som skyter grønn guffe. Har ikke peiling på hvilket blad det var, men mener kanskje at det var dinobots med i den.

Uannsett fant jeg et blad med ratchet på forsiden, spesialutgave nr.1 - 1988. Tviler på det var dette bladet, men virker som jeg ikke er den eneste på nostalgijakt etter filmen.

Noen som tror de vet hvilket nummer jeg skal frem til av det lille jeg skiserte?

 

Gledelig var det i hvertfall at jeg fant et gammel star wars blad jeg likte så godt i barndommen. "Duell med en svart dame" , orginal tittel. Husker Luke sloss mot denne dama som hadde en lightsaber á la whip'en til Indiana Jones.

 

 

Hurray! Nostalgi er gøy!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så moro!

 

Selv har jeg tatt vare på de fleste blader jeg har satt pris på, men en tur innom brukthandler når jeg er på nye steder er obligatorisk for min del. Selv ønsker jeg å finne noen utgaver av Ghostbusters, Tempo fra 70-tallet, og Pyton, ettersom jeg er for ung til å ha lest det bladet nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...