Korka Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Hei... Lurer på hvilken proffesion som er best jeg... Er jeweller, cook og prospector og er lvl 22, i Lone Lands, visst det skulle ha betydning... Er ute etter mye gryn!
X672 Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Ein i kinshipet vårt er Metalsmith og han har over 300gold Berre hin dagen solgte han 3 mirrored items får tilsammen 95gold.
TheRealL Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Kan ha noe med at man som regel trenger items som er SATANS vansklig og få tak i da, Colnors Scale, Hoartusks Horn, Skybreaker, Snowpawn osv. Alle disse er Elite \ Elite Master på høye level, i starten taper du no sykt, gå for en profession som har med prospector også, da kan du selge 50 ancient iron ore for 1G++ (Spørs hvilken server).
Korka Skrevet 9. august 2007 Forfatter Skrevet 9. august 2007 Jeg har prospector, så jeg tror jeg holder på med på Jewelery osv jeg, får se om det er noe peng.
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Hvis du er guardian bør du helst være armourer, de tjener best.
X672 Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 korfor bør du helst vera armourer når du er guardian? har da ikkje noko å sei kva klasse du er....
Moonshield Skrevet 12. august 2007 Skrevet 12. august 2007 Jo, litt. Fordi Guardian krever bra armour, og da er det en fordel å være det selv, slik at du bestandig har det beste du kan lage, med mindre man får epix. F.eks, når du er LVL 50 har alle de beste Guardians Ancient Armour og slikt, være kjipt å betale 10G per piece, når du heller kan lage alt selv.
X672 Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jo, litt. Fordi Guardian krever bra armour, og da er det en fordel å være det selv, slik at du bestandig har det beste du kan lage, med mindre man får epix. F.eks, når du er LVL 50 har alle de beste Guardians Ancient Armour og slikt, være kjipt å betale 10G per piece, når du heller kan lage alt selv. 9266072[/snapback] Har ingen ting å sei, det er ikkje det å få armour'en laga som koster men å få tak i deler til den. Har fått masse mirrored armour laga men ingen av dei GM Metalsmith som eg har snakka med har tatt seg betalt når eg kjem med delene til dei.
TheRealL Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jo, litt. Fordi Guardian krever bra armour, og da er det en fordel å være det selv, slik at du bestandig har det beste du kan lage, med mindre man får epix. F.eks, når du er LVL 50 har alle de beste Guardians Ancient Armour og slikt, være kjipt å betale 10G per piece, når du heller kan lage alt selv. 9266072[/snapback] Har ingen ting å sei, det er ikkje det å få armour'en laga som koster men å få tak i deler til den. Har fått masse mirrored armour laga men ingen av dei GM Metalsmith som eg har snakka med har tatt seg betalt når eg kjem med delene til dei. 9285621[/snapback] Som sagt mange vil ikke ha betaling for crafting, jeg er ivertfall ikke en av dem og jeg er GM Weaponsmith, bare brukeren kommer med tingene tar jeg ikke betalt i det heletatt. Vist det er Single Use så må brukeren komme med Recipe.
lassaron-jon Skrevet 16. august 2007 Skrevet 16. august 2007 (endret) Tja, du kan tene ein del som Jeweller og. Edelharn Tokens burde selge bedre, dei er faktisk ganske viktige og kjekke å ha til tider. Men det ein per dags dato kan dra penger på, er å Critte Glittering Beryl ring - få Etched Beryl ring, den er over all den beste for alle klassane og går for 30g + på Laurenlin hvertfall. Edit: Som Grand Master Cook tener du og litt på å selge Lembas, men det er ikkje sjuke overskudd du får Endret 16. august 2007 av lassaron-jon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå