vargaz Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Aliasene er en del av cs, derav lovlig Tt.mrX. Motstanderen har akkurat like mye mulighet til å bruke dem. Til dere som sier at buyscript er ulovlig i følge CPL rules, FINN DOKUMENTASJON! http://flekkefjordlan.no/?side=game&id=3 <- disse bruker regler som er noe tilsvarende som det The CPL brukte sist. Ellers kan vi jo ta en titt på Clanbase reglene da. Det er det spesifisert TILLATT å bruke buyscript. http://clanbase.ggl.com/rules.php?lid=221 §11.6 The following scripts are forbidden: No-recoil scripts Strafejump scripts Bunnyhop scripts Turn scripts (180 degrees or similar) -mlook scripts (e.g. centerview) Silent run (script or manually). Buyscripts are allowed. Fra nå av vil jeg anbefale dere å finne fram dokumentasjon før dere kommer med påstander. Spørsmålet var om det er lov på lan, svaret er JA. http://gathering.org/tg07/?id=136 <- reglene for CS TG07 Det står ingen plass spesifisert i reglene at det ikke er lov å bruke buyscript. Grunnen til at Clanbase har spesifisert det er mest sannsynlig at de får 1000 spørsmål om det hverdag, da det er endel flere som spiller på CB iløpet av et år enn på TG.
Jooakim Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Siden CPL har så å si fjernet CS fra konkurranser, var det ikke lett å finne reglene for forrige konkurranse. Men når jeg tenker meg om, så burde det vel være lovlig med buyscripts på CPL, da jeg mener å huske at det er buyscripts i CPL GUI.
Effectiv Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) Det er 6 sekunder freezetime på cs, og det er vel god tid til å kjøpe? tar meg under 3 sekunder og kjøpe det jeg trenger.. Num pad ftw, ikke noe newbie-museklikking nei ;) Endret 14. august 2007 av Effectiv
vargaz Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Spørsmålet var ikke om han trenger eller ikke. Spørsmål var om det var lov... og ja DET ER LOV! ja, jooakim tror det var inkludert noe for oppsett av buyscript i CPL gui ja.
ASDASDKL2131 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Spørsmålet var om det er lov på lan, svaret er JA.http://gathering.org/tg07/?id=136 <- reglene for CS TG07 9275873[/snapback] Feil svar, prøv igjen. Players are not allowed to open any configuration files manually for any reason or to have console enabled.
vargaz Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 (endret) In game: Each team in the game must have a unique clan tag, each member on the team must have the same tag so we can separate the teams from each other. This means that if your clans name is TCP, all clan-members must have the same prefix. (Read: Not [TCP], -TCP-, ]TcP[ etc. You must choose ONE!) Players are not allowed to open any configuration files manually for any reason or to have console enabled. It is the players responsibility to check that their console is not enabled prior to playing. If the console is found to be enabled after a match has commenced, that player will be removed from the tournament and a forfeit loss issued. Any player caught with any configuration file opened up manually will be immediately removed from the tournament area. If teams do not have a substitute player on the roster, they will then forfeit the match for lack of players. Riktig, du har ikke lov til å sette opp buyscript, eller configurere noe annet under matchen.... Dette står visst under ingame, og selvfølgelig har du lov til å endre din egen CFG før match, etter match. Påenget er at console ikke skal være oppe under match, i frykt for at noen kan noen kan skaffe seg en fordel ved å bruke noen tjuvtriks? Endret 14. august 2007 av vargaz
ASDASDKL2131 Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Tenkte ikke på at det stod nevnt under ingame, så da beklager jeg. I dette tilfellet har du rett, men det skal egentlig stå nevnt i reglene at scripts ikke er tillatt. Da har dette dessverre bare blitt glemt i farten da reglene har blitt skrevet.
vargaz Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Ja vel, får vel si at TG har særegene regler. Da andre LAN ofte gir ut gui's som bla. gjør det enklere for folk flest å sette opp et effektivt buy system.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå